کد خبر: 706547
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش جوان‌آنلاين، جمعی از کارآفرینان برتر کشور در ادامه سفر به مشهد مقدس، در راستای گسترش صنعت گردشگری و به منظور ایجاد یک شرکت هولدینگ گردشگری از روستای کنگ از توابع استان خراسان رضوی واقع در 28 کیلومتری جنوب غربی مشهد بازدید کردند.
این بازدید با هدف شکوفایی صنعت گردشگری این منطقه و شناسایی مناطق بکر کشور در استان های مختلف و همچنین جمع آوری ایده ها و ارائه الگوهای متناسب با بسط و گسترش این صنعت برگزار شد.
در بازدید از روستای 3 هزار ساله " کنگ " کارآفرینان با بافت معماری پلکانی این روستا، طبیعت زیبا، بکر و سالم و غذاهای بومی این منطقه آشنا شدند.
همچنین آنان از آرامگاه شیخ عبدالله قهستانی عارف نامدار سده هفتم، گورستان تاریخی روستا، قلعه ی باستانی " دژ کنگ " (پیش از تاریخ)، ربات شاه عباسی و رستوران بزرگ "کنگ کهن " بازدید کردند.
در بازدید کارآفرینان از روستای کنگ آنها به بحث و تبادل نظر درباره تخصص های خود در حوزه های مختلف کارآفرینی پرداختند و از نظرات افرادی همچون دکتر حاجی  زاده ، غلامی، باباییان و خبازی، بهره مند شدند.
روستای 3 هزار ساله کنگ که نام آن در کتاب مقدس زرتشتیان "اوستا" نیز آمده است، 700 خانوار زندگی می کرده اند که 300 خانوار آنجا را ترک کرده اند و در حال حاضر 400 خانوار ساکن " کنگ " هستند.
انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كاظمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
تشكر خيلي خوب بود ولي بهتر بود نوشته ها به همراه عكس باشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار