کد خبر: 706459
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
«جی.کی.رولینگ»، نویسنده مجموعه داستان‌های «هری‌پاتر» در کتاب جدیدی تحت عنوان «جی.کی.رولینگ: یک زندگینامه ۲۰۱۳-۱۹۹۷» اسرار و جزئیات مربوط به فرآیند نوشتن، انتشار و فروش رمان‌های هری‌پاتر را فاش کرد.
 فارس: «جی.کی. رولینگ»، نویسنده انگلیسی و «فلیپ ایرینگتون»، رئیس حراجی ساتبی در بخش کتاب کودک، پس از 5 سال تلاش بی‌وقفه سرانجام توانستند کتاب جدیدی تحت عنوان «جی.کی.رولینگ: یک زندگینامه 2013-1997» را منتشر کنند.

در این کتاب 557 صفحه‌ای تلاش شده است تا تمام جزئیات و پشت صحنه‌های مربوط به فرایند نوشتن، انتشار و فروش هر یک از جلدهای مجموعه رمان‌های «هری‌پاتر» توضیح داده شود؛ از علت نگرانی‌های «رولینگ» در رابطه با انتشار رمان «هری‌پاتر: زندانی آزکابان» گرفته تا چگونگی لو رفتن کتاب «هری‌پاتر: فرمان ققنوس» که در بسته‌ای پلاستیکی مخفی شده بود.

کتاب «یک زندگینامه» را انتشارات «بلومزبری آکادمیک» منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش، اولین رمان « هری پاتر»،30 ژوئن 1997 تحت عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» منتشر شد و خیلی زود محبوبیت زیادی به دست آورد، تاکنون میلیون‌های جلد از این کتاب در سراسر دنیا منتشر شده است و همین مسئله باعث شد تا نویسنده این کتاب که معلمی فقیر بود، در کمترین زمان ممکن به یکی از پولداترین نویسندگان جهان تبدیل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار