کد خبر: 706377
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
فوری/
به قلم سعید ساداتی

ملازاده استاد پرورش اندام و بدنسازی که به تازگی دفتر مشاوره تغذیه و پرورش اندام خود را افتتاح کرده است، گفت: خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و دختران و پسران عضو نیروی مقاومت بسیج می توانند با تخفیف ویژه از خدمات این دفتر مشاوره برخوردار گردند.

به گزارش جلبک ستیز؛ امیر ملازاده کارشناس ورزشی که دارای مدرک بین‌المللی مربی‌گری در حوزه پرورش اندام و بدنسازی می باشد، اعلام کرد: همزمان با افتتاح دفتر مشاوره تغذیه و بدنسازی در شرق تهران، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و اعضای فعال بسیج می توانند با تخفیف ۵۰% از خدمات این دفتر مشاوره بهره‌مند گردند.

وی با تاکید بر اینکه همه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آنهاست.

این مربی پرورش اندام که به واسطه ارائه داروهای سالم مکمل بدنسازی، به تازگی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله نیز مورد تقدیر قرار گرفته، خاطرنشان کرد: سلامت جسم و روح یکی از ملزومات جوانان امروز علی الخصوص بسیجیان این مرز و بوم است چرا که یک بسیجی پیش از همه اقشار لازم است که از سلامت جسم و روح برخوردار باشد تا بتواند با پلیدی‌ها و زشتی های اجتماعی جامعه مقابله نماید.

این مربی پیشکسوت از مخاطبان اینترنتی خود درخواست کرد چنانچه مربیانی را در حوزه پرورش اندام و آمادگی جسمانی می شناسند که در راستای دغدغه های رهبری و نظام جمهوری اسلامی گام بر میدارند و برای تربیت نسل جوان علاقمند هستند، به وی معرفی گردند تا از این طریق، خدمات گسترده تری در سطح کشور به بسیجیان و ایثارگران ارائه گردد.

ملازاده در پایان تاکید کرد خانواده شهدا و ایثارگران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و زمان بندی برای تخصیص جلسات مشاوره با شماره ۰۹۳۳۴۳۳۰۰۴۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است ملازاده موسس ۱۷ باشگاه در تهران است و از پیشکسوتان این رشته ورزشی بشمار می آید. وی به تازگی موفق شد مدرک جهانی بدنسازی خود را از فدراسیون جهانی فرانسه و صلح بین الملل دریافت نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار