کد خبر: 706349
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
سومین قطار جادویی کارآفرینان با حضور جمعی از کارآفرینان برتر کشور که توسط موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان راه اندازی شده است، به مشهد مقدس رسید.
به گزارش جوان‌آنلاين، در این قطار تعدادی از کارآفرینان برتر کشور در حوزه های مدیریت کارآفرینی، اختراع، آی تی، بازاریابی، کاردرمانی، تبلیغات، نویسندگی، فیلمنامه، انیمیشن و جمعی از اصحاب رسانه حضور دارند.

کارآفرینان در قطار جادویی با استفاده از فرصت به دست آمده در این سفر، در خصوص موضوعات مختلف کارآفرینی در بخش های گوناگون تبادل نظر کردند و به بحث و بررسی و گپ و گفت های دوستانه پرداختند.

در این سفر سه روزه کارآفرینان برتر به مشهد مقدس، برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی، بازدید از روستای کنگ، دیدار با جمعی از مسئولان و کارآفرینان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

مهندس علی زارعی رئیس موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان، هدف از برگزاری این تور سه روزه را ساماندهی جمعی از کارآفرینان و برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه های کارآفرینی در فضای مجازی، بازاریابی در شرکت های کوچک و دانش بنیان، کاردرمانی، نقش شبکه های اجتماعی در جذب توریست و نحوه راه اندازی کسب و کار موفق عنوان کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار