کد خبر: 706299
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
مونا 23 سال داشت و چندی قبل با جوان 25 ساله‌ای به نام احسان ازدواج کرد.

روزنامه ایران: مونا 23 سال داشت و چندی قبل با جوان 25 ساله‌ای به نام احسان ازدواج کرد. 
 
داماد جوان که خانواده‌اش ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور هستند دوران سربازی را در مشهد سپری می‌کرد و خانواده مونا نیز در جنوب کشور زندگی می‌کنند.
 
دوشنبه سوم اسفندماه نوعروس جوان با هواپیما از بندرعباس به مشهد آمد تا چند روزی در آپارتمان وی میهمان نامزدش باشد.
 
شب ششم اسفندماه – سه روز بعد- بود که اهالی ساختمان در تماس با پلیس 110 از مورد مشکوکی داخل آپارتمان کوچک خبر دادند و از این بابت اظهار نگرانی کردند.

 مأموران کلانتری 24 طبرسی جنوبی مشهد و تیم آتش‌نشانی روز ششم اسفندماه ساعت 22:50  در محل حاضر شدند و با هماهنگی مقام قضایی، مأموران آتش‌نشانی در آپارتمان را باز کردند. عقربه‌ها ساعت  23 را نشان می‌داد که نیروهای امدادی با صحنه‌ای وحشتناک در این آپارتمان کوچک روبه‌رو شدند. 

جسد مونا  داخل اتاق خواب در حالی که آثار کبودی در ناحیه سر و گردن و قسمت چپ بدن دیده می‌‌شد با دهان خون‌آلود روی زمین افتاده بود. پیکر نیمه جان همسرش نیز که رگ‌های دست راستش بریده شده در گوشه دیگر افتاده بود. از طرف دیگر شیر گاز خانه باز بود و هر آن امکان انفجار می‌رفت.
 
با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل، قاضی سیدجواد حسینی در محل حاضر شد و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. امدادگران فوریت‌های پزشکی 115 پیکر نیمه جان داماد جوان را  نیز به یکی از بیمارستان‌های مشهد منتقل کردند و او تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.
 
 بازپرس سیدجواد حسینی، پنجشنبه گذشته -هفتم اسفندماه – در مرکز درمانی  حضور یافت و گفت‌وگوی کوتاهی با داماد جوان انجام داده است اما تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در این باره ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار