کد خبر: 706290
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
سارقی که لباس «لوپیتا نیونگو»، بازیگر «۱۲ سال بردگی» در مراسم فرش قرمز اسکار را دزیده بود پس از آنکه فهمید الماس‌های لباس این بازیگر تقلبی است، آن را در سطل زباله رها کرد.

خبرگزاری فارس: سارقی که لباس «لوپیتا نیونگو»، بازیگر «۱۲ سال بردگی» در مراسم فرش قرمز اسکار را دزیده بود پس از آنکه فهمید الماس‌های لباس این بازیگر تقلبی است، آن را در سطل زباله رها کرد.

 به نظر می‌رسد که مدتی است، زرق و برق مراسم‌های فرش قرمز جشنواره‌ها و جوایز سینمایی توجه سارقان را به خود جلب کرده و سرقت بزرگ الماس‌ها و جواهرات کن، تنها به این جشنواره ختم نشده و به فرش قرمز اسکار نیز کشیده شده است.

این‌بار لباس الماس نشان «لوپیتا نیونگو»، بازیگر جوان فیلم برنده اسکار «12 سال بردگی» در مراسم فرش قرمز، توجه همه را به خود جلب کرد و پس از انتشار شایعاتی درباره قیمت 150 هزار دلاری این لباس،شخصی ناشناس آن را از اتاق «نیونگو» واقع در هتل هالیوود،ربود.

خبر ربوده شدن این لباس به سرعت در رسانه‌های جهان منتشر شد ولی دزد بدشانس پس از اینکه متوجه تقلبی بودن 6 هزار مروارید نصب شده بروی لباس شد، روز گذشته آن را برگرداند.

این شخص روز چهارشنبه پس از آنکه متوجه باز بودن درب اتاق هتل «نیونگو» می‌شود، این لباس که متعلق به برند «کالوین کلین» بوده است را می‌رباید.

سارق با همکاری چند تن دیگر دو عدد از الماس‌های نصب شده بروی لباس را کنده و آنها را به یک لباس‌فروشی واقعه در اطراف لس‌آنجلس برده و به فرد متخصصی نشان می‌دهند و آن شخص به آنها می‌گوید که آنها واقعی نیستند.

با شنیدن این خبر فرد سارق به هتل بازگشته و لباس را درون سطل زباله واقع در سرویس بهداشتی هتل رها می‌کند که شخصی ناشناس آن را پیدا کرده و به خدمتکار هتل می‌دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار