کد خبر: 706280
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیأتی به دعوت فرمانده نیروی دریایی قزاقستان، فردا عازم این کشور می‌شود.
فارس: دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در صدر هیئتی به منظور دیدار با مقامات کشوری و لشکری کشور قزاقستان، فردا عازم این کشور می شود.

وی در این سفر ضمن دیدار با دریادار ژاندار بیک ژانزاکف فرمانده نیروی دریایی قزاقستان، ملاقاتی هم با رئیس هولدینگ جمهوری قزاقستان و وزیر دفاع این کشور خواهد داشت.

بنابر این گزارش، سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه دفاع ملی قزاقستان، بازدید از صنایع کشتی سازی شهر اورالسک و بازدید از بندر اکتائو و یک فروند شناور ساخت این کشور از دیگر برنامه های دریادار سیاری در قزاقستان خواهد بود.

آبان ماه سال 92 فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در راس یک هیأت نظامی بنا به دعوت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده بود و  با امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کرد.

دریادار ژاندار بیک ژانزاکه در مدت حضور خود از منطقه چهارم دریایی ارتش در بندر انزلی و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار