کد خبر: 706150
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور گفت: تمام شرکت های مسافربری در سطح کشور برای جابه جایی مسافران نوروزی آماده شده اند و متقاضیان می توانند از دهم اسفند ماه جاری با مراجعه به سایت شرکت های مسافری نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.
 ایرنا :احمدرضا عامری فروش حضوری بلیت های نوروزی نیز از 17 اسفند ماه جاری آغاز می شود و متقاضیان می توانند در سطح استانها با مراجعه به دفاتر شرکت های تعاونی مسافربری در ترمینال ها و سطح شهر بلیت های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان آنکه در حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروزی نداریم، گفت: همه متقاضیان بلیت های مورد نیاز خود را با قیمت مصوب خریداری خواهند کرد.

عامری با اشاره به تعداد مسافران نوروزی در سال گذشته، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته حدود 45 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی جابه جا شدند و پیش بینی می کنیم امسال مسافران بیشتری با ناوگان عمومی (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) در سطح کشور جابه جا شوند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری یادآور شد: طرح نوروزی همانند سنوات گذشته از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود و هم اکنون تمام ناوگان حمل ونقل عمومی کشور برای جابه جایی هموطنان آماده شده اند.

وی بر کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی در این ایام تاکید کرد و گفت: نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی یک فرآیند دایمی است اما در ایام تعطیلات نوروزی کنترل ها و نظارت های فنی بیشتر می شود تا هموطنان با ایمنی بیشتری در ایام تعطیلات نوروزی در جاده های کشور جابه جا شوند.

عامری از برگزاری نشستی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بیشتر و افزایش نظارت های قانونی طی چند روز گذشته نشستی با دست اندرکاران و مدیران فنی سازمان راهداری برگزار شد تا با هماهنگی های بیشتری طرح نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح کشور اجرایی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار