کد خبر: 706102
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

نمايشگاه‌هاي فروش بهاره در سه نقطه شهر تهران به صورت رسمي آغاز به كار كرد و در آن عرضه گسترده‌ كالاهاي اساسي از سوي دولت صورت مي‌گيرد.
به گزارش «جوان»، علي فاضلي در جمع خبرنگاران گفت: نمايشگاه‌هاي بهاره در حكيميه تهرانپارس، پارك ارم و بوستان ولايت از ششم اسفندماه آغاز به كار كرده است و تا پانزدهم اسفندماه به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.
رئيس اتاق اصناف ايران افزود: براساس دستورالعمل وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص برگزاري نمايشگاه‌هاي بهاره با مديريت اصناف، ۳۹۰ نمايشگاه در سراسر كشور آغاز به كار كرده‌اند كه با استقبال خوب مردم نيز مواجه شده است.
وي تصريح كرد: در اين نمايشگاه‌ها تلاش شده است توليدات داخلي عرضه شود كه در سه نمايشگاه تهران ۳۹۰۰ واحد توليدكننده به عرضه كالاهاي مردم مي‌پردازند.
به گفته فاضلي، قيمت كالاهاي سبد مصرفي خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج حداقل پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از واحدهاي سطح شهر است كه مردم نيز به راحتي بتوانند مايحتاج شب عيد خود را تأمين كنند. رئيس اتاق اصناف ايران ادامه داد: در اين نمايشگا‌ه‌ها توليدات‌ داخلي همچون پوشاك، كيف و كفش و لوازم بهداشتي عرضه مي‌شود كه حداقل ۱۵ درصد تا حداكثر ۴۰ درصد تخفيف را براي مردم در نظر گرفته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار