کد خبر: 706063
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
حداد‌عادل:
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان كرد كه يك نمونه از بصيرت و بي‌بصيرتي را در فتنه 88 ديديد، يك عده آمدند و براي دو روز قدرت دنيا، نظام جمهوري اسلامي را به تقلب در انتخابات متهم كردند، بدون اينكه استدلالي داشته باشند و به دست دشمنان قسم‌خورده نظام سند دادند.

به گزارش فارس، غلامعلي حدادعادل در همايش بصيرت سياسي در پرتو اصولگرايي در بوشهر اظهار داشت: انسان با‌بصيرت كسي است كه مي‌تواند وراي ظاهر، باطن را تشخيص دهد نه اينكه غيبگو باشد اما عقل و فكر خود را به كار مي‌اندازد و مي‌فهمد پشت اين ظاهرچه باطني است.

وي بيان كرد: آدم با‌بصيرت مي‌تواند پنجه‌هاي آهنين را از درون دستكش مخملي تشخيص دهد و تشخيصش درباره مسائل مربوط به آنچه اكنون مي‌بيند محدود نمي‌شود بلكه آن موضوع را در گذر زمان مي‌بيند و بررسي مي‌كند، تاريخ را كنار نمي‌زند، آدم با‌بصيرت فراموشكار و كم‌حافظه نيست.
 
حداد‌عادل در ادامه يادآور شد: يك نمونه از بصيرت و بي‌بصيرتي را در فتنه 88 ديديد، يك عده آمدند و براي دو روز قدرت دنيا، نظام جمهوري اسلامي را به تقلب در انتخابات متهم كردند، بدون اينكه استدلالي داشته باشند و به دست دشمنان قسم‌خورده نظام سند دادند كه اين نظام در انتخابات تقلب مي‌كند و عده‌اي نيز با اين فكر كه در طرف مقابل يكي نخست‌وزير و ديگري رئيس مجلس بوده به دنبال اين دروغ افتادند.

 وي بيان داشت: كساني هم كه در انتخابات مي‌فهمند اگر تعدد نامزد باشد، شكست مي‌خوردند اما باز هم لجاجت مي‌كنند بعد كه نتيجه انتخابات معلوم شد هر كس ديگري را متهم مي‌كنند و ممكن است دودش به چشم همه برود. 
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار