کد خبر: 706032
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به استقبال زیاد برندهای معتبر برای حضور در نمایشگاه‌های فصلی با شهرداری توافق کرده‌ایم تا در دو نقطه تهران اقدام به ساخت محل دائمی نمایشگاه‌های فصلی کنیم.
فارس: علی فاضلی از افتتاح نمایشگاه فصلی بهاره با تخفیفات ویژه در سه نقطه پایتخت خبر داد و گفت: از امروز به مدت 10 روز این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار را با تخفیف 15 تا 40 درصدی به مردم ارائه خواهند کرد.

وی افزود: همچنین مرغ، گوشت، برنج و روغن با تخفیف 5 تا 10 درصد عرضه خواهد شد .

وی در پاسخ به اینکه دیروز در منطقه ارم ظاهراً درگیری بین غرفه‌ها رخ داده که منجر به تنش و شکست شیشه شده بود توضیحاتی ارائه داد و گفت: به دلیل منطقه مطلوب جغرافیایی ارم و تقاضای زیاد برای گرفتن غرفه برخی افراد در کنار غرفه‌داران دست‌فروشی می‌کنند که این مسئله موجب نارضایتی غرفه‌داران و در نهایت درگیری میان آنها شده است.

وی اضافه کرد: ما موضوع را بارها به دستگاه‌های ذیربط اطلاع داده‌ایم، اما نمی‌دانیم چرا برخورد قاطعی با این قضیه نمی‌شود و می‌گویند فعالیت دست‌فروشان حول و حوش نمایشگاه اشکالی ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه با توجه به کمبود فضای نمایشگاهی چه برنامه‌ای برای سروسامان دادن این نمایشگاه‌ها دارید، گفت: با شهرداری توافق کرده‌ایم تا دو قطعه زمین یکی در منطقه 22 و یکی در شرق تهران در اختیار اصناف قرار دهد تا مکان دائمی برای نمایشگاه‌های فصلی ساخته شود و امیدواریم این مسئله حل شود.

نمایشگاه‌های بهاره از امروز تا 25 اسفند ماه به صورت دوره‌های 10 روزه در سراسر کشور از جمله تهران برپا شده و کالاهای اساسی و مورد نیاز ایام عید را با تخفیف ویژه در اختیار مردم قرار می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار