کد خبر: 705993
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
لاریجانی:
رئیس مجلس با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران دنیا توفیق بزرگی است، گفت: اگر امروز می‌خواهیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم باید اقتصاد ما قوی شود و تدبیر درست داشته باشیم.
جوان آنلاین: علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در یادواره سرداران و 83 شهید شهرستان عباس‌آباد در مصلای المهدی شهرستان عباس‌آباد‌ با اشاره به اینکه بسیاری از تحصیلکردگان دانشگاهی مشکل اشتغال دارند، اظهار کرد: پیام شهدا این است که برای این‌ها کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در تمدن غرب‎ نگاه‎های مادی وجود دارد که انسان را از مسیر اصلی خویش گمراه می‎کند. افزود: انسان‎ها در زندگی دچار مشکلات دنیازدگی می‌شوند و حضور در یادواره‎های شهدا موجب می‎شود از این غفلت خارج شویم،

لاریجانی اضافه کرد: با حضور در این یادواره‎ها، جامعه نجات پیدا می‌کند و تنوعی ایجاد می‌شود، شهدا یک آرمان کلی را دنبال می‌کردند که آن حفظ انقلاب بود، البته گاهی انحرافاتی در کشور به‌وجود می‎آید که مراجع و علما در طول این سال‎ها به حفظ و صیانت از انقلاب پرداخته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر می‎خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید ببینیم که دغدغه آنها چه بود و آنها چه هدفی را دنبال می‌کردند، تصریح کرد: مسئله هسته‌ای ایران نیز نمونه‌ای از شیطنت‌های دشمنان است اما ملت ایران در مقابل آنها ایستادگی می‎کنند.

وی افزود: ایران در زمینه هسته‎ای به پیشرفت‎هایی رسید، مگر غرب آن را به ایران داد که با گردن‎کلفتی می‎گویند ایران سلاح هسته‎ای تولید می‌کند و خطرناک است ولی آنها خطرناک نیستید، ما باید در مقابل این ستم بایستیم، ایران جلوی این گردن‎کلفتی که می‎خواهند ما را از دانش هسته‎ای محروم کنند، کوتاه نمی‎آید و به اهداف خود می‌رسد.

لاریجانی با بیان اینکه دشمنان ملت، گروه‌های تروریستی را به‎وجود آوردند تا مسلمان را سرگرم خودشان کنند و جلوی حرکات مردم‌سالاری را بگیرند تا به خواسته خود برسند، بیان کرد: باید توطئه‎های آنها را بشناسیم و در مقابل آنها استقامت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‎های مقابله با دشمنان، توجه به مردم است، مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و مشکلات آنها را حل کنند، امروز مشکلات اقتصادی در کشور بسیار پیچیده است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران دنیا توفیق بزرگی است، افزود: اگر امروز می‌خواهیم در مقابل مستکبران دنیا ایستادگی کنیم باید اقتصاد ما قوی شود و تدبیر درست داشته باشیم.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه برای تحقق این مسئله باید به یک نکته ‌توجه کرد و آن بیان حقیقت و شفافیت در بیان مشکلات به مردم است، تصریح کرد: اگر تولید رونق داشته باشد بیکاری از بین می‌رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ما کشور نفتی و گازی هستیم، خاطرنشان کرد: آوردن نفت و گاز سر سفره مردم با رونق تولید و توزیع درست انجام می‌شود.

وی مشکل اصلی کشور را تولید دانست و گفت: رهبر انقلاب بر توجه به بخش تولید تاکید دارند و پیام‌های سالانه ایشان نیز مربوط به این مسئله است.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمینه‌های سرمایه‌گذاری را باید فراهم کنیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بر پایه تولید است و باید موانع تولید را پیدا کنیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده در بخش کشاورزی، به‎ویژه آبیاری از صندوق توسعه ملی به‌صورت منابع ارزی و ریالی اعتباراتی درنظر گرفته شده است و حمایت‎هایی قرار است در راستای کمک به چرخه تولید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، رفع مشکلات مردم است و انشاالله توفیق پیدا کنیم راه شهدا را ادامه بدهیم تا مشکلات حل شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار