کد خبر: 705967
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
نماینده دائم ایران در آژانس:
نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان نشست توجیهی - فنی آژانس درباره اجرای موافقتنامه پادمان، گفت: جلسه مفیدی بود و حکایت از این داشت که برنامه هسته‌ای ایران از شفافیت کامل برخوردار است.
فارس: رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان نشست توجیهی - فنی آژانس درباره اجرای موافقتنامه پادمان که عصر چهارشنبه در مقر آژانس برگزار شد، گفت: جلسه مفیدی بود و حکایت از این داشت که برنامه هسته‌ای ایران از شفافیت کامل برخوردار است.

نجفی افزود: این جلسه کاملا فنی و به گزارش اخیر مدیرکل آژانس اختصاص داشت.  

وی با اشاره به اینکه، پرداختن به جزییات در چنین جلساتی ضروری نیست، افزود: به هرحال این موضوع به رویه تبدیل شده است و همچنان ادامه دارد.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه بحث‌های مطروحه در این جلسه کاملا فنی بود، گفت: در این جلسه عنوان شد که کل برنامه‌های هسته‌ای، تاسیسات، تجهیزات و همچنین مواد تا حد گرم، تحت نظارت آژانس قرار دارد و این نشانه شفافیت کامل برنامه هسته‌ای ایران است.

سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس در گفت‌وگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر گفت: به هرحال انتظار این است هفته آینده و پس از گزارشی که منتشر شده و بعد از این جلسه فنی، این موضوع در جلسه شورای حکام بحث شود.

نجفی افزود: در نشست امروز همچنین به دیدارهای دوجانبه یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با آقای ظریف در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ و دیدار دیروز عراقچی در وین اشاره شد.

وی گفت: در جلسه امروز همچنین به توافقی که دو طرف برای ادامه گفت‌وگوها و یافتن راه‌حل‌ها با هدف تسریع همکاری‌ها و حل و فصل تمام موضوعات دوجانبه نیز اشاره شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار