کد خبر: 705955
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در بهمن‌ماه امسال هم مستمری و هم عیدی مددجویان را به حسابشان واریز کردیم و مستمری اسفندماه را نیز تا نیمه اول اسفند به حساب تمامی مستمری‌بگیران واریز خواهیم کرد.
فارس: همایون هاشمی صبح امروز در بازدید از دو مرکز نگهداری معلولین ذهنی دخترانه تکتم و مرکز دختران بی‌سرپرست شقایق، گفت: از دو مرکز خیرساز در اسفراین بازدید کردم و ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مقرر شد تا نواقصی که در این مراکز وجود دارد به کمک بهزیستی 100 درصد رفع شوند.

وی ادامه داد: با تصمیم بسیار خوبی که در این سفر گرفته شد، مقرر شد تا یک مرکز میان‌راهی که زمین آن توسط یکی از خیرین به بهزیستی اهداء شده است با مشارکت خیرین و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست به صورت خانه میان‌راهی طراحی شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در این ارتباط آپارتمان‌های ویژه فرزندان سازمان بهزیستی ساخته می‌شود تا پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، ورود آنها به عرصه‌های اجتماعی مهیا شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منابع اعتباری سازمان بهزیستی کشور در سال آینده، تشریح کرد: در لایحه بودجه سال 94 کشور 300 میلیارد تومان به منابع جاری و اعتباری سازمان بهزیستی اضافه شده است که سال آینده سال خوش‌یمن و خوبی برای بهزیستی خواهد بود و در تمام عرصه‌ها یک رشد مناسب و ریالی و بودجه‌ای خواهیم داشت.

وی یادآور شد: سال 94 سال توسعه بهزیستی است که ما بحث آگاهی‌سازی و پیشگیری را در اولویت قرار خواهیم داد و همچنین مسکن مددجویان را توسعه خواهیم داد، امیدواریم در سال 95 دیگر نیازمند مسکن و پشت نوبتی مسکن در بین مددجویان نباشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: در آستانه سال جدید برای 18 استان و مناطق کم‌برخوردار از جمله استان خراسان شمالی برای تمامی خانواده‌های زیرپوشش از طریق شبکه دولت و ظرفیت‌های محلی استان‌ها بسته حمایتی توزیع خواهیم کرد و برای سایر استان‌ها سفرهای زیارتی و سیاحتی برای مددجویان پیش‌بینی کرده‌ایم.

هاشمی در پایان توضیح داد: در بهمن‌ماه امسال هم مستمری و هم عیدی مددجویان را به حسابشان واریز کردیم و مستمری اسفندماه را نیز تا نیمه اول اسفند به حساب تمامی مستمری‌بگیران واریز خواهیم کرد.

 رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از دو مرکز نگهداری معلولین ذهنی دخترانه تکتم و مرکز دختران بی‌سرپرست شقایق با معلولین و دانش‌آموزان این مراکز نیز دیدار کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار