کد خبر: 705919
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

سخنگوي ائتلاف ايراني آباد گفت: هدفگذاري ما در زمينه ترانزيت كالا از طريق خطوط ريلي، جاده‌اي، دريايي و هوايي دستيابي ايران به رقم ۵۰ ميليون تن ترانزيت كالاست.
به گزارش مهر، حميد حاجي‌ابراهيم‌زرگر گفت: در همين ارتباط اعتقاد راسخ داريم بخش خصوصي با حمايت دولت مي‌تواند با توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل ركورد ۵۰ ميليون تن ترانزيت كالا را براي كشور به ارمغان بياورد و كشور را براي رسيدن به قله‌هاي رفيع اقتصادي ياري نمايد. اين يك رؤيا نيست و با برنامه‌ريزي و عملگرايي قابل دسترس است. وي با بيان برخي از مشكلات امروز اتاق بازرگاني گفت: ندانستن زبان مشترك ما با جهان پيراموني يكي از بزرگ‌ترين مصائبي است كه گريبان تجارت بين‌الملل ما را رها نمي‌كند. با اين وجود، بسياري از تصميم سازان اقتصادي ما سعي دارند تا با استفاده از همان مدل‌هاي قديمي و پيروي از تئوري‌هاي منسوخ راهي براي حل مشكلات ارتباطي خود بيابند.
زرگر ضمن بيان لزوم ورود اتاق به عرصه طراحي و اجراي مدل راهبردي فناوري‌هاي نوين همگرا (نانو، زيستي، اطلاعاتي و شناختي) با محوريت فناوري اطلاعات افزود: حركت ما بايد به سمت ايجاد اسناد تجاري ملي به منظور برداشتن فاصله موجود با كشورهاي توسعه يافته در زمينه تجارت الكترونيك باشد. وي در راستاي حل اين مشكل توضيح داد: ايجاد بانك جامع اطلاعاتي بازار كار و سرمايه از طريق اتاق و آشنايي به روز توليدكنندگان و صنعتگران داخلي از بازارهاي هدف، يكي از برنامه‌هايي خواهد بود كه بدون ترديد بايد در دوره جديد مديريت اتاق بازرگاني اجرايي شود. بحران را مي‌دانند و خدا را شكر مي‌كنم كه اعضاي ليست ائتلاف ايراني آباد از اين خصوصيت برخوردار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار