کد خبر: 705740
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
با موافقت شورای شهر اراک:
شورای اسلامی کلانشهر اراک برای انجام مذاکره و امضای تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت شهرداری اراک با قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء جهت اجرای 6 پروژه شهری موافقت کرد.

کیومرث محمودی رئیس شورای کلانشهراراک در نشست صحن رسمی این هفته شورای کلان‌شهر با تأکید بر رویکرد مثبت اعضای شورای اسلامی شهر به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر گفت: اعضای دور چهارم شورا بر اجرای پروژه‌های تأثیرگذار در حل مشکلات ترافیکی تاکید دارند.

وی افزود: قرارگاه خاتم‌الأنبیاء از مجموعه‌های توانمند است که نمونه‌های پروژه‌های اجرا شده توسط این مجموعه شاهد این موضوع است که امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه و اجرای پروژه‌های شهری گام مؤثری در توسعه شهر در این دوره شورا برداشته شود.

رئیس شورای کلانشهر اراک اضافه کرد:اعضای شورا و شهرداری اراک در بازدید از پروژه‌ها و کارگاه‌های مرتبط با این مؤسسه و نمونه اقدامات انجام شده توسط این قرارگاه در شهرهای بزرگی چون تهران و تبریز تصمیم بر مذاکره و مشارکت با این مجموعه گرفته است.

شهردار اراک نیز در این رابطه گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با دو موسسه شهید رجایی و موسسه نور قرارگاه خاتم پیش‌بینی واگذاری 6 پروژه در قالب 5 طرح به قرار گاه خاتم انجام شده است.

نماینده مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء در ادامه این نشست با تشریح فعالیت‌های این قرارگاه گفت: ما در بخش نفت و گاز خط شکن بوده‌ایم و در پروژه‌های عمرانی هم به سمت کارهای بزرگ حرکت میکنیم.

محمود طالبی با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ در داخل و خارج از کشور از جمله در بخش نفت و گاز در پارس جنوبی و پل صدر تهران بیان کرد: این قرارگاه بر اساس تفکر امام خمینی(ره) مبنی بر ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم تشکیل شده و با تفکر مساعد مسئولان در عرصه سازندگی قرار گرفته و تلاش دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مهندسی و بومی و محلی بهترین پروژه‌ها را اجرا کند.

وی افزود: هدف این قرارگاه بنگاه‌داری و املاک‌داری نیست و روش‌های تامین مالی را فراخور کارفرمایان پیش‌بینی می‌کند و در اجرای پروژه‌ها در اولین گام ارزیابی دقیق از نیاز شهر را انجام می‌دهد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر