کد خبر: 705585
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
چه سريال‌هايي به آنتن نوروزي رسانه ملي مي‌رسند؟
همزماني ايام نوروز سال آينده با ايام فاطميه باعث شده است كه امكان پخش سريال طنز در آنتن نوروزي سال 94 وجود نداشته باشد و در اين ميان احتمال حضور برخي از گزينه‌ها بر آنتن نوروزي بيشتر از ساير رقبايشان است.
سپيده آماده
همزماني ايام نوروز سال آينده با ايام فاطميه باعث شده است كه امكان پخش سريال طنز در آنتن نوروزي سال 94 وجود نداشته باشد و در اين ميان احتمال حضور برخي از گزينه‌ها بر آنتن نوروزي بيشتر از ساير رقبايشان است.

به گزارش «جوان» كمتر از يك ماه به آغاز سال جديد زمان باقي مانده و در ميان گزينه‌هاي مطرح شده براي حضور بر آنتن نوروزي رسانه ملي هنوز عناوين نهايي مشخص نشده است.

در ميان گزينه‌هاي احتمالي، قرعه سريالي شبكه اول سيما به نام «فوق‌سري» با نام پيشين «قورباغه و قناري» افتاده است، فوق سري كه اين روزها در شهرك سينمايي در مرحله تصويربرداري به سر مي‌برد، با بازي حبيب دهقان‌نسب، مهدي فخيم‌زاده محمد صادقي، اميرمحمد زند و مهدي ميامي داستاني اكشن را روايت مي‌كند و بيشترين شانس را براي حضور بر آنتن نوروزي شبكه اول سيما دارد. سهم آنتن نوروزي شبكه سوم سيما هم سريال «سر به راه» به كارگرداني سعيد سلطاني و تهيه‌كنندگي ايرج محمدي است كه اين روزها در آسايشگاه مركز توانبخشي تصويربرداري دارد.

مسعود كرامتي، الناز حبيبي، سياوش خيرابي، بيژن بنفشه‌خواه، ارژنگ اميرفضلي و... از جمله بازيگران آخرين ساخته سعيد سلطاني هستند و روز گذشته مقابل دوربين سعيد سلطاني قرار گرفتند. سريال «سر به راه»، پنجم بهمن‌ماه در لوكيشني واقع در منطقه ولنجك كليد خورد و در 15 قسمت 40 دقيقه‌اي در نظر گرفته شده و نگارش فيلمنامه كار همچنان ادامه دارد.

قصه سريال «سر به راه» درباره‌ جوان خلافكار نوپايي با بازي سياوش خيرابي است كه به جاي زندان، مجبور به گذراندن دوره محكوميت خود در يك مؤسسه خدمات اجتماعي مي‌شود. از طرف ديگر سهم سريال نوروزي شبكه دوم سيما در اين ميان مجموعه تلويزيوني «پله‌پله» به تهيه‌كنندگي نعمت چگيني و كارگرداني برزو نيك‌نژاد است. «پله‌پله» به سفارش گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني توليد مي‌شود و سعيد فرهادي و اميرعباس پيام، فيلمنامه آن را در 15 قسمت نوشته‌اند.

سريال داستان مردي را روايت مي‌كند كه عمري نان حلال بر سر سفره خانواده‌اش برده است و در نهايت بر سر ازدواج دخترش با پسري كه وضعيت مالي مناسبي ندارد، دودل مي‌ماند. آتيلا پسياني، مريم سعادت، زهره فكورصبور، بيژن رحماني و پروين ملكي از بازيگران اين سريال هستند. در ميان گزينه‌هاي نوروزي امسال رسانه ملي اما جاي خالي سريال پايتخت را كه در طول سه سال توانسته بود لقب پرمخاطب‌ترين سريال نوروز رسانه ملي از آن خود كند، خالي است و با اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد كه گزينه‌هاي نوروزي مي‌توانند از پس سليقه مخاطبان سخت‌پسند رسانه ملي بربيايند يا خير.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار