کد خبر: 705505
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون به تیم تولید سریال نوروزی "فوق سری" به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده اضافه شد و تهیه این سریال شبکه یک سیما را در قسمت پایانی برعهده گرفت.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از مهام نيوز، حبیب الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده سریال "فوق سری" در گفتگو با درباره خبری مبنی بر ادامه تولید سریال به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی به مهام نیوز گفت: تغییری در تهیه کنندگی من بوجود نیامده اما حضور آقای رضوی هم درست است. کاسه‌ساز تأکید داشت: درواقع یک قسمت از تصویربرداری این سریال به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده باقی مانده که تولید آن را رضوی برعهده دارد و درحال جمع کردن آن است.وی درباره این تغییر آنهم در مراحل پایانی ضبط سریال نوروزی سریال "فوق سری" محصول شبکه یک سیما گفت: یکسری مسائل پیش آمد که سعی کردیم ایشان کار را به سرانجام برساند. اما مشکل خاصی هم نیست.

کاسه‌ساز با این حال گفت: اسم من مطمئنا قرار است در تیتراژ بعنوان تهیه‌کننده باشد. به عهده خود آقای رضوی هم گذاشته ام که هر خبری هم شد خود ایشان اطلاع‌ رسانه ای کند.گفتنی است؛ این سریال هم اکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس و در حال فیلمبرداری لوکیشن زندان با بازی حبیب دهقان نسب و مهدی فخیم زاده هستند.مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا كوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمدزند، مهدی كاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی‌نژاد، حكیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این سریال هستند.

فیلمنامه «فوق سری» را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان این سریال درباره عملیات ویژه نیروی انتظامی است. عملیاتی فوق سری که فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان مواد مخدر ویژه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار