کد خبر: 705343
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
سردار كارگر:
پرفروش‌ترين كتاب‌ها از ابتداي انقلاب كتب‌ دفاع‌مقدس بوده و اين مسئله در سينما نيز به همين شكل بوده كه اينها قابليت بالاي دفاع‌مقدس را نشان مي‌دهد.
پرفروش‌ترين كتاب‌ها از ابتداي انقلاب كتب‌ دفاع‌مقدس بوده و اين مسئله در سينما نيز به همين شكل بوده كه اينها قابليت بالاي دفاع‌مقدس را نشان مي‌دهد.
به گزارش «فارس»، آيين اختتاميه شانزدهمين دوره جايزه كتاب سال دفاع‌مقدس ديروز با حضور حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد نايب‌رئيس مجلس، حيدر مصلحي، سردار جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار كارگر رئيس بنياد حفظ و نشر آثار دفاع‌مقدس، سردار حسين همداني و جمعي از نويسندگان، محققان و پژوهشگران حوزه دفاع‌مقدس در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار شد. سردار بهمن كارگر، رئيس بنياد حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس در بخشي از اين مراسم گفت: از ابتداي انقلاب تاكنون پرفروش‌ترين كتاب‌ها، كتاب‌هاي دفاع‌مقدس بوده و اين مسئله در سينما نيز وجود دارد و پرفروش‌ترين فيلم‌ها، فيلم‌هاي دفاع‌مقدسي بوده و اين قابليتي است كه دفاع‌مقدس دارد و اگر ما عاقل باشيم از اين قابليت‌ها استفاده خواهيم كرد. كارگر در ادامه گفت: دفاع‌مقدس متعلق به همه مردم است و كسي نبايد بگويد متعلق به من است زيرا پيروز واقعي دفاع مردم هستند البته در تمام صحنه‌هاي انقلاب‌ اسلامي، دفاع‌مقدس و حتي فتنه 88 مردم حضور داشتند. وي در ادامه به كمك‌هاي دولت اشاره كرد و گفت: از دولت و وزارت ارشاد مي‌خواهيم كه به ما كمك كنند البته اين به معناي كمك نكردن آنها نيست بلكه ما با دولت هماهنگ هستيم. دكتر روحاني از رزمندگان دوران دفاع‌مقدس بوده‌اند، اما با اين تفاسير انتظار از دولت، وزارت ارشاد، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش بيشتر مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار