کد خبر: 705287
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
روحاني:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ترکیب این دفعه تیم مذاکره کننده نشان از جدیت دارد، گفت: تمام نظرسنجی‌ها حمایت بالای ۸۰ درصد از رویکرد هسته‌ای دولت را نشان می‌دهد
جوان آنلاين: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز در اجلاس اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه تورم در کشور به زیر 16درصد رسیده است، گفت: اگر کسی در کشور اعتقاد به رای مردم نداشته باشد می‌تواند در کشور کار و فعالیت کند امام نمی‌تواند مدیر سطح بالایی در کشور باشد.

وی افزود: مسئولین باید به رای مردم اعتقاد داشته باشند، و اگر کسی 24خرداد را قبول ندارد صلاح نیست در رده‌های بالا مسئولیت داشته باشد.

رئیس‌جمهور گفت: دولت به وعده‌ای که به مردم داده است عمل می‌کند و گر خدایی نکرده مسئول اجرایی در وعده‌ها  واهداف دولت سستی کند اولین ضربه را یه اعتماد عمومی مردم که بزرگرتین سرمایه اجتماعی است وارد می‌کند.

روحانی با بیان اینکه ترکیب این دفعه تیم مذاکره کننده نشان از جدیت دارد، گفت: هرچه نظرسنجی داشتیم تاکنون،حمایت بالای 80درصد مردمی بوده است و فعلا به دنبال این هستیم که چاله چوله‌هایی که قبلا بوجود آمده را هموار کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: بهترین مسیر برای خط هوایی فضای ایران است، از نظر خط راه آهن ایران جایگاه خاصی دارد و می‌تواند به راحتی آسیا را به غرب متصل کند. راه آهن اینچه برون چین را متصل به خلیج فارس کرد. در واقع دنیا را به دریای عمان متصل کردیم.

"ایران جایگاه بسیار مهمی دارد و ثابت کرده است که قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد. توسعه ایران به ضرر هیچ کشوری نیست. ایران در قرون سابق یکی از مرازک بزرگ علمی بوده است. من چندی پیش در یکی از کتابخانه ‌های حیدر آباد هند کتاب‌های خطی بسیاری به زبان فارسی دیدم. بزرگترین دانشمندان فیزیک و طب و شیمی ایرانی بودند."

روحانی افزود: ایران 200 سال است علیه هیچ کشوری جنگی را آغاز نکرده است. اولین قدم در سیاست خارجی ما بی تردید روابط خوب با همسایگان است. این کار از نظر فرهنگی و سیاسی برای ما بسیار مهم است. اکثر همسایگان ما از لحاظ فرهنگی به ایران متصل هستند. بسیاری از امور سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بدون مشارکت همسایگان ممکن نیست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ما سلطه هیچ کس را نمی پذیریم و نخواهیم گذاشت کسی سر ما کلاه بگذارد. ما نمی‌خواهیم رابطه‌ای با همسایگان داشته باشیم که تنها به نفع ایران باشد، بلکه رابطه‌ای میخواهیم که به نفع ایران و کشور های همسایه باشد. برد - برد به این معناست.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم گردشگری را توسعه بدهیم و مردم ما فرهنگ همسایگان خود را بهتر ببینند و فرهنگ خود را بهتر معرفی کنند. ما به دنبال نفع دوطرف هستیم. یک بخشی از این مسئولیت به دوش استانداران و به ویژه استانداران مرزی است. باید کاری بکنیم که استان مرزی ما باعث توسعه استان مرزی کشور همسایه شود و کشور همسایه ما هم طوری عمل کند که استان مرزی اش باعث توسعه استان مرزی ما شود. برنامه‌های ما واقعا هیچ هدفی غیر از نفع دو طرف ندارد.

"در دولت یازدهم روابط ما با همه همسایه ها روابطی گسترده‌تر و بیشتر است و با همه کشورها رابطه صادرات و واردات داریم. با همه این کشورها روابط ما باید رابطه‌ای صمیمی باشد. نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی ما باید با هم همکاری کنند."

روحانی ادامه داد: ما می توانیم از لحاظ علمی و پزشکی به سایر کشورها خدمات بدهیم و نیز از تجریات آنها استفاده کنیم و این یک وظیفه به دوش سفرا است.

"هم برای توسعه استان‌ها و هم برای روبط با کشورهای همسایه از نخبگان محلی استفاده کنید. این طور نیست که دولت عالم همه علوم باشد، تجربه ما محدود است و استانداران حتما باید با نخبگان استان خودشان در ارتباط مستقیم باشند. در اتاق استاندار باید به روی همه مردم به ویژه نخبگان باز باشد. سفرا نیز همین‌طور. کار سفیر فقط ارتباطات سیاسی نیست."

وی افزود: هر کاری را که می توانیم از مرکز بکنیم و به استاندار بدهیم حتما انجام دهیم. چرا کار را به استانها ندهیم؟ اگر قانون جایی باید اصلاح شود بگوئید تا در قالب لایجه تقدیم مجلس کنیم. هر چه قدر استانداران در تصمیم گیری دستشان باز باشد‌، حتما به نفع کشور خواهد بود. آنکه در استان است منفعت استان خود را بهتر از ما که در کرکز هستیم می‌فهمد. احیای سازمان مدیریت یعنی مسئولان سازمان در هر استان با استانداران جلسه بگذارند.هم

روحانی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند "علیکم بالبخش الخصوصی" . خست به خرج ندهید. همه دولت‌ها آمدند گفتند می خواهیم واگذار کنیم، ولی نشد. شما کار را به بخش خصوصی واگذار کنید و ما هم کار را به شما واگذار می‌کنیم. سال آینده مخصوصا از لحاظ سیاسی سال حساسی است. باید دو انتخابات برگزار کنید. این نکته هم مغفول ما نیست که رشد و توسعه کشور در سایه امنیت کشور است و امنیت در سایه نیورهای مسلح و قوای انتظامی است. شما به عنوان رئیس شورای تامین استان باید با سایر مسئولان همکاری کنید تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استانها باشیم.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
2
10
سلام به جرات میگویم این نظرسنجی درست نیست شاید خبر این نظرسنجی رامشاورهای ریس جمهور به اوداده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
شما جرات هم دارید کمی اگه وجدان داشتی خفه میشدی و میفهمیدی اینها گندابهای دولت دهم هست که روحانی مجبوره پوشانی کنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
4
آخیش...روده بر شد مههههه خخخخخ .....اوهههه....خخخخخ
عبد الله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
1
10
اين سخن آقاي روحاني كه فرمودند :
مسئولین باید به رای مردم اعتقاد داشته باشند، و اگر کسی 24خرداد را قبول ندارد صلاح نیست در رده‌های بالا مسئولیت داشته باشد.» ...سخن ايشان با تبليغات دوران انتخابات كه دولتش فراجناحي است منافات دارد ... واقعا متاسفيم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
....همین که حق کار کردن دارند بهتره خدا رو شکر کنند چرا باید به رده های بالا برند و سنگ اندازی هم کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
1
7
شما تابحال به کدام حرفهای زده شده عمل کردهاید 100 روز دیگرتان ؟؟؟؟؟ یا 6 ماهه ؟؟؟؟ واین آمار را ازکجایتان میآورید تورم 16% یا شما با دلار خرج میکنید یا سرتان را زیر برف کرده و هزینه ها که هرروز گرانتر میشود راخبر ندارید در ضمن آمار 80% رضایت مندی را از کجا آورده اید نکند از عالم غیب بشما گفته اند ... دو بهمزنی د...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
شما زمان اون ...احمدی نزاد حرف زدن هم بلد بودی یا جدیدا تخم کبوتر خوردی زبونت باز شده
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
1
7
سلام
حتما نظر سنجی داخل خانواده ...انجام شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
زمان دولت دهم هر مزخرفی به اسم امار میاومد باور میکردید حالا روشنفکر شدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
3
3
نظر سنجی کاملا درست بوده
فقط بی سواد ها حق شرکت نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
هر چی میکشیم از همین بیسواد ها میکشم حالا اعتراض هم میکنید وقتی میگن 80 درصد یعنی افراد با صلاحیت نه طرفداران افراطی گری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
باید گفت :البته که ،ماکه دشمن آمریکاهستیم نمی خواهیم که غنی سازی متوقف شود وبه این معنا پشت وزیرهستیم که به آنها این سخن مارا منتقل کند اما این به این معنا نیست که ایشان به طرف مقابل بگوید که ما هم هلوکاست را انکارنمی کنیم و(ماجرای آدم سوزی صهیونیستها را قبول داریم)ویا با جان کری درخیابانها قدم بزند وبگوید برای تنوع
رفته ایم .یا به آنها امتیازنقد بدهد ونسیه بگیرد. با تمام این حرکات مخالفیم وصریحا هم بیان می داریم دولتی که ناقض العهد است مثل آمریکا صلاحیت مذاکره با دولت ایران رانداردومذاکره باآنها جز وقت کشی وجنگ روانی نمی تواند فایده ای داشته باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
سر درد دلت باز شده
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
8
2
به کوری چشم دلواپسان نظر سنجی واقعیه نکنه با آمار دولت قبلی اشتباه گرفتید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
اولا این دولت فعلی است که آمارش با گزارش آمار منطبق نیست می گوید صفردرصد درحالیکه آداره آمار نرخ تورم را 15درصد درماه بهمن اعلام می کندثانیا تمام آمارهای دولت قبلی درست ،دقیق،منطبق باواقعیات جامعه وازلحاظ علمی نیز درصدردولتمردان پس ازپیروری انقلاب قرارداشت.متاسفانه ما عادت کرده ایم که مدام ازمشکلات کوه بسازیم واگریک فرد اشتباهاتی داشته باشد مدام بگوییم که آمارهایش نیزنادرست است وحال آنکه چنین نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
البته منم قبول ندارم کاملا واقعی باشه ولی خب یادمون نره تو زمان احمدی نژاد که تورم بالای 45 درصد بود
چنان وانمود میکردند انگاری ما بهترین دنیا هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
آقا شماخوبید با دولت اعتدال و امید....
ما همه بی سواد و بی شناسنامه هستیم..
شما راستگو ما دروغ گو
......
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
ممکن یک زمانی نظ سنجی ها حاکی از این باشه که ...
کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
3
از دروغ ها...به ستوه امده ایم.
نظر ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
3
این نظر سنجی فقط در درون کابینه انجام شده

و بس چون در جامعه ای که ما زندگی می کنیم

از این خبر ها نیست دلت را صابون نزن جناب

...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
3
ما که هر روز داریم شیب ملایم رو احساس می کنیم
حالا کار نداریم که سالی چند بار گاز و برق و نان و .. گران می شه که البته اون هم شیب ملایم توش لحاظ شده
در مذاکرات هم که شیب ملایم وتندش فرقی نداره فقط داریم امتیاز می دیم اونم نوش جانمون
آخه باید برای فهم ملایم و تند و کند و این چیز ها سواد داشت
پاسخ ها
قاسم
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
دوستی که همچون دولت روحانی همه مشکلات گردن دولت قبل میندازی یه نگاه به جیبت بنداز ببین با امار کاهش تورم ورشد اقتصادی اقایون میخونه یا نه بعد قضاوت کن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
1
اگر به نظرها و پاسخها دقت کنید جریانی در حال ساختن یک جامعه دو قطبی هستن
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
دولت شعار و تخریب است..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار