کد خبر: 705072
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
مجموعه‌اي از خاطرات مردم و مسئولان كشور از مقام معظم رهبري در موضوعات مختلف در قالب كتابي با عنوان «يادستان دوست» منتشر مي‌شود.
مجموعه‌اي از خاطرات مردم و مسئولان كشور از مقام معظم رهبري در موضوعات مختلف در قالب كتابي با عنوان «يادستان دوست» منتشر مي‌شود.
حجت‌الاسلام علي شيرازي، نماينده ولي‌فقيه در سپاه قدس از تدوين كتابي با عنوان «يادستان دوست» شامل خاطراتي از زندگي مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: اين كتاب خاطراتي از زندگي رهبر انقلاب است كه از زبان مردم، مسئولان و نيز برخي از افراد در خارج از كشور ذكر شده‌است. در واقع اين كتاب شامل روايت‌هايي است درباره زندگي ايشان از زبان ديگران.
وي افزود: اين خاطرات در چند محور گردآوري شده كه شامل مباحث علمي، مباحث ساده‌زيستي، مديريت، شجاعت، دوران جنگ و جبهه، خانواده شهدا و توجه رهبري به آنان، مديريت در دوران رهبري و رياست جمهوري مي‌شود. شيرازي در مورد چگونگي گردآوري و تدوين اين خاطرات نيز گفت: ما از سال ۱۳۷۷ اين خاطرات را از مردم و مسئولان گردآوري و در روزنامه‌هايي مانند كيهان و نشريه پرتو سخن منتشر مي‌كرديم.
مجموعه‌اي از آنها نيز در سال ۱۳۸۰ در قالب كتابي با عنوان «پرتو خورشيد» گردآوري و توسط انتشارات دفتر تبليغات اسلامي قم منتشر شد كه تاكنون ۳۰‌نوبت نيز تجديد چاپ شده است. وي افزود: اين مجموعه پس از انتشار در قالب كتاب در دست نوآوري و افزوده شدن خاطرات تازه‌اي قرار گرفت. در واقع قرار ما اين بود كه كتاب «پرتو خورشيد» را در دو مجلد ديگر نيز درآوريم اما اين دو مجلد در نهايت ادغام شد و پس از حذف و اضافه برخي از آنها در نهايت مبدل به كتاب «يادستان دوست» شد كه توسط انتشارات سوره مهر در دست انتشار قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار