کد خبر: 704688
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
رئيس قوه قضائيه خبر داد
رئيس دستگاه قضا با اشاره به ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادي گفت: هم‌اكنون چند پرونده فساد مالي در دست بررسي است كه در يكي از آنها فردي ۶ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان بدون حساب و كتاب از بانك‌ها وام گرفته است.
به گزارش فارس، آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در جلسه شوراي اداري استان لرستان با اشاره به برخورد دستگاه قضايي با مفاسد اقتصادي گفت: هم‌اكنون چند پرونده فساد مالي داريم كه بايد آنها را بررسي كنيم. در يكي از آنها شخصي 6 هزار و 500 ميليارد تومان از بانك‌ها وام گرفته است و بانك‌ها نبايد اينگونه بي‌حساب و كتاب وام دهند و بايد با اخذ وثيقه‌هاي درست اقدام به وام‌دهي كنند و اگر گيرنده وام بدحسابي كرد ديگر به او وام ندهند. اين شخص بخشي از اين پول را به صورت ارز از كشور خارج كرده است.
 آيت‌الله آملي‌لاريجاني با بيان اينكه ما ميراث بزرگي در اختيار داريم و آن ميراث جمهوري اسلامي است، گفت: مقام معظم رهبري گفته بودند ما چون در داخل نظام هستيم قدر آن را نمي‌دانيم.
وي افزود: شما انقلاب مصر را در نظر بگيريد، اين انقلاب به راحتي به دست نيامده بود از قبل از جمال عبدالناصر، اخوان حضور داشتند و سال‌ها نشستند تا انقلاب كنند اما به ثمر ننشست.
رئيس قوه قضائيه تأكيد كرد: امام راحل با تمام مشكلات و فشارهايي كه بر مردم وارد شد، انقلاب را حفظ كردند، همچنين مقام معظم رهبري هم در پيچ‌هاي زيادي كه انقلاب داشت آن را حفظ كردند و با پايمردي مردم انقلاب را به اينجا رساندند.
وي ضمن تشكر از مردم به خاطر راهپيمايي پرشور 22 بهمن با بيان اين مطلب كه بعد از 36 سال مردم به خيابان‌ها آمدند و بر سر استكبار جهاني فرياد زدند و اين كار، كار كوچكي نيست، گفت: اين ملت با اتكا به قدرت لايزال الهي راه خود را ادامه مي‌دهد و در منطقه الگو است، در لبنان و يمن افتخار مي‌كنند كه الگوي‌شان جمهوري اسلامي ايران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار