کد خبر: 704504
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
افخم:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تحریم شرکت نفتکش را اقدامی سیاسی و خلاف روند حسن نیت و ناسازگار با روند مذاکرات خواند و به اتحادیه اروپا توصیه کرد از این اقدام پرهیز کند.
جوان آنلاين: مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست هفتگی خود با خبرنگاران تحریم شرکت نفتکش را اقدامی سیاسی و خلاف روند حسن نیت و ناسازگار با روند مذاکرات خواند و به اتحادیه اروپا توصیه کرد از این اقدام پرهیز کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به شکل گیری دولت ملی در لیبی ابراز امیدواری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همواره اعلام کرده‌ایم موضوعات مذاکراتی پشت میز مذاکره انجام می‌شود. مذاکرات هسته‌ای صرفاً بیرامون فعالیت هسته‌ای ایران است و موضوعات دیگری عنوان نمی‌شود.

افخم درباره مذاکرات طی یک ماه آینده نیز گفت: گفت‌وگوها و تماس‌هایی در جریان است که مذاکرات دوجانبه، چندجانبه و در سطح ١+٥ تا قبل از پایان سال جاری برگزار شود.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: تفاهم سیاسی مانع شکل گیری توافق در یک مرحله نیست، ایران به دنبال یک توافق است و قطعاً توافق دو مرحله‌ای نخواهیم داشت. هیچ توافقی بدون روشن شدن کلیه جزئیات شکل نخواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایران از تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و راه حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند، یادآور شد: همه باید کمک کنند تا خلأ سیاسی در یمن رفع شود. ما آمادگی کمک در این زمینه را داریم و امیدواریم مجامع بین‌المللی بدون فشار طرفهای خاص به سمت راه حل حرکت کنند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
ما هم باید متقابل به مثل دشمن را تحریم کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار