کد خبر: 703042
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی مرصاد:
مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی مرصاد از طراحی، تولید و عرضه نرم افزار چند رسانه ای "شیر سامرا" به مناسبت اربعین شهید مهدی نورزی، اولین شهید مدافع حرم غرب کشور خبر داد

 مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی مرصاد از طراحی، تولید و عرضه نرم افزار چند رسانه ای "شیر سامرا" به مناسبت اربعین شهید مهدی نورزی، اولین شهید مدافع حرم غرب کشور خبر داد.

 دکتر مسلم معین با اعلام این خبر، افزود: این نرم افزار به همت متخصصین سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد طراحی و تولید شده است، اظهار داشت: این نرم افزار مخصوص سیستم عامل ویندوز است و مشتمل بر خاطرات همرزمان و خانواده شهید، گالری تصاویر، فیلم ها، گفتگوهای ویژه، زندگی نامه شهید، بخش ویژه و... است که به صورت مولتی مدیا قابل اجراست.

معین با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال هزینه طراحی و تولید این نرم افزار شده است، گفت: تقریبا همه تصاویر مربوط به شهید نوروزی از پیش از شهادت تا تشییع پیکر و یادواره ها، کلیه ویدیو های در دسترس از شهید نوروزی و چند مستند ساخته شده از این شهید مدافع حرم در این نرم افزار قابل دسترسی است.

وی، ادامه داد: برخی از دست نوشته های مرتبط با شهید نوروزی، ناگفته هایی از نحوه شهادت، ناگفته هایی از اقدامات و خدمات وی، گفتگو هایی از همسر، مادر، همرزمان و دوستان شهید نوروزی، بخش ویژه ای از پیام های مسئولان و مقامات کشوری و لشگری به مناسبت شهادت شهید نوروزی و اشعار شاعران ملی و محلی برای این شهید در این نرم افزار دیده شده است.

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی مرصاد از احتمال توزیع نسخه هایی از این نرم افزار به صورت رایگان در مراسم چهلم شهید نوروزی در کرمانشاه خبر داد و گفت: تیم فنی سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد به زودی نسخه اندرویید این نرم افزار را نیز تولید و عرضه خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها