کد خبر: 701473
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش با اشاره به ثبت‌نام اسکان نوروزی از ۱۰ اسفند ۹۳ گفت:‌ در تلاش هستیم تا در ایام نوروز در ستادهای اسکان، خدمات با‌کیفیتی را به فرهنگیان ارائه کنیم.
 تسنیم: محمد فاضل در پاسخ به این پرسش «اسکان نوروزی فرهنگیان از چه تاریخی آغاز می‌شود» اظهار داشت: ثبت‌نام برای اسکان نوروزی فرهنگیان از تاریخ 10 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت اسکان اقدام به رزرو کنند.

وی افزود: امسال تلاش کرده‌ایم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش دهیم و استان‌ها عملکرد خود در نوروز 93 را بررسی کرده و با برطرف کردن کاستی‌ها و کمبودها برای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان در ایام نوروز 94 تلاش خواهند کرد.

در بخشنامه اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 94 نیز آمده است:‌ استفاده مطلوب از تمام ظرفیت‌ها از جمله مدارس مناسب، مراکز آموزشی، رفاهی،‌ مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها، اطلاع‌رسانی مناسب به منظور هدایت مهمانان به ستادهای اسکان، استفاده از سیستم پیامکی برای اطلاع‌رسانی و نظارت مستمر اعضای ستاد اسکان بر عملکرد پایگاه‌ها و مراکز اسکان مدنظر است.

** آغاز رزرو اینترنتی مراکز اسکان از 10 اسفند

سایت اسکان به منظور رزرو مراکز اسکان توسط فرهنگیان از تاریخ 10 اسفند لغایت 20 اسفند فعال است.

** وظایف ستاد اسکان

استفاده از نرم‌افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان. انتخاب مدارس واجد شرایط و مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان، مراکز شبانه روزی، خوابگاه‌ها و سایر مراکز واجد شرایط وابسته به آموزش و پرورش حتی الامکان در نزدیکی مرکز شهر یا مراکز سیاحتی و زیارتی.

** ارائه شماره تلفن و آدرس‌های ستاد اسکان به شهرداری و مخابرات

ارائه شماره تلفن و آدرس ستادهای اسکان به نواحی آموزش و پرورش،‌فرمانداری، شهرداری و اطلاعات مخابرات. تهیه بروشورهای مناسب جهت معرفی مراکز تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستان با هماهنگی نهادهای ذیربط.

هماهنگی با اماکنی نظیر درمانگاه، سینما،‌مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی و سایر مراکز گردشگری برای ارائه تسهیلات به فرهنگیان. بازدید از مدارس تحت پوشش و برطرف کردن نقایص آنها قبل از شروع پذیرش،‌ در حین اسکان و پس از پایان آن.

** درجه بندی مدارس و نحوه پذیرش مهمانان

مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به 4 دسته تقسیم می‌شوند.

مدارس گروه ویژه: مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است ( حمام و آشپزخانه مشترک)

مدارس گروه الف:‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌بالش، خنک کننده و گرمازا،‌یخچال و تلویزیون اختصاصی هستند و حمام و آشپزخانه مشترک است.

مدارس گروه ب: مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌پتو،‌بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا هستند. یخچال،‌تلویزیون،‌حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.

مدارس گروه ج:‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک است.

تعرفه مدارس با شرایط خاص از جمله نزدیکی به مراکز زیارتی و سیاحتی با تایید ستاد اسکان یک درجه بالاتر محاسبه می‌شود.

** نوع پذیرش مهمانان

ستاد اسکان مکلف به سرویس دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک آنها یعنی پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل آنان است. اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرد فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان پذیر است.

درصورت وجود ظرفیت و عدم وجود متقاضی فرهنگی،‌ستادهای اسکان می‌توانند نسبت به پذیرش مسافران غیرفرهنگی اقدام کنند.

** مدت زمان اسکان در مدارس 3 روز است

مدت زمان اسکان مهمانان در مدارس 3 روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تایید پایگاه‌ها اسکان این مدت قابل تمدید است.

** پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان از 2عصر 28 اسفند93 لغایت 12 فروردین 94

زمان پذیرش مسافران فرهنگی از عصر 28 اسفند لغایت 12 فروردین 94 است.

** تعرفه اسکان

کلاس‌های ویژه برای 1 تا 5 نفر هر شب 25 هزار تومان. کلاس‌های گروه الف 22 هزار تومان. گروه ب 16 هزار تومان. گروه ج 12 هزار تومان و برپایی چادر در محل اسکان 6 هزار تومان.

تعرفه مازاد بر 5 نفر در هر کلاس به ازای هر نفر بالاتر از 7 سال:‌کلاس‌های ویژه سه هزار و 500 تومان. کلاس‌های گروه الف سه هزار تومان. کلاس‌های گروه ب دو هزار و 500 تومان. کلاس‌های گروه ج یک هزار و 500 تومان.

تعرفه اسکان در مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان

کلاس‌های دانشجویی دارای امکاناتی همچون یخچال،‌تلویزیون،‌ فرش، پتو و بالش 22 هزار تومان و خوابگاه‌های دانشجویی با اتاق‌های 5 نفره 35 هزار تومان.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم کشاورز رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
با سلام : معلم هستم از قزوین مزاحمتون میشم الان چندین ساله که میخوایم بریم اصفهان ولی نمیتویم جا رزرو کنم خواهشا کمکم کنید امسال لااقل شرمنده خانواده نشم. چون هزینه های هتل که بالاست میخواهم از اسکان فرهنگیان تو مدارس استفاده کنم .خیلی ازتون تشکر میکنم اگه کمکمون کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار