کد خبر: 701412
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
متهم به دو فقره قتل در جلسه دادگاه
مرد ميانسالي كه با گزارش همسر سابقش به دو فقره قتل در 12 سال قبل اقرار كرده بود پاي ميز محاكمه ايستاد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، 23 فروردين ماه سال گذشته زن جواني به ماموران پليس خبر داد شوهر سابقش كه سينا نام دارد 12 سال قبل دو نفر از دوستانش را به قتل رسانده است. سهيلا توضيح داد من مدتي قبل از سينا طلاق گرفتم، اما در اين مدت دچار عذاب وجدان شدم و تصميم گرفتم ماجرا را به پليس خبر دهم.

زن جوان در شرح حادثه گفت: يك روز در خانه بودم كه سينا با عجله وارد شد و شروع به جمع كردن وسايلش كرد. گفت با همدستي دوستش سهراب،  مردي به نام علي را به قتل رسانده و حالا قصد فرار دارد. بعد هم ساكش را برداشت و خانه را ترك كرد. مدتي كه گذشت به خانه برگشت و گفت براي اين كه سهراب رازش را نزد پليس برملا نكند او را هم به قتل رسانده و جسدش را در خانه‌ مان كه در حال ساخت بود دفن كرده است.

كشف بقاياي جسد

بعد از مطرح شدن شكايت ماموران پليس راهي آن خانه شدند و بعد از 12 سال چاه مورد نظر را گشوده و بقاياي جسد سهراب را پيدا كردند. ماموران سپس سينا را بازداشت كردند. او در اولين بازجويي‌ها به قتل سهراب اقرار كرد و گفت در قتل علي هم شركت داشته است. مرد ميانسال توضيح داد من و سهراب هر دو در كار املاك بوديم و در آمد خوبي هم داشتيم تا اين كه سهراب به من خبر داد علي مزاحم همسرش مي‌شود و خواست او را تنبيه كنيم. من هم قبول كردم و علي را به محل خلوتي كشانديم اما دعواي ما بالا گرفت و او را به قتل رسانديم. بعد هم جسدش را كنار شهر رها كرده و گريختيم. بعد از آن بود كه ترسيدم سهراب ماجراي قتل علي را بر ملا كند و ماموران من را بازداشت كنند به خاطر همين تصميم به قتل او گرفتم. روز حادثه او را به بهانه اي به خانه در حال ساختي كه داشتم كشاندم. بعد هم او را به قتل رسانده و جسدش را در چاهي كه براي فاضلاب كنده بودم انداختم. پس از چاه را با پر كردم تا اين كه همسرم راز من را بر ملا كرد.

تاييد دو حادثه

بعد از اقرارهاي متهم ماموران دست به تحقيق زدند و متوجه شدند 12 سال قبل جسد مردي به نام علي اطراف شهر پيدا شده اما عاملان قتل شناسايي نشده اند. بررسي‌ها همچنين نشان داد كه ناپديد شدن ناگهاني سهراب هم به پليس گزارش شده بود.

تغيير اظهارات

متهم اما در بازجويي‌هاي بعد براثر آموزه‌هاي زندان حرف‌هاي خودش را تغيير داد و گفت يك روز كه در بنگاه نشسته بوديم سهراب  گفت مي‌خواهد خانه‌اي را به يكي از مشتريان نشان دهد. سوار پيكانش شد و بنگاه را ترك كرد. ساعتي بعد من مغازه را تعطيل كردم و به خانه‌ام رفتم. وقتي وارد خانه شدم سهراب را داخل حياط‌ ديدم. علت را كه سوال كردم گفت به دعوت همسرم وارد شده است اما همسرم ماجرا را انكار كرد و گفت سينا قصد تعرض داشته است. پس از آن با همدستي همسرم سينا را به قتل رساندم و جسدش را داخل چاه دفن كردم. پس از آن ماموران بار ديگر از همسر متهم تحقيق كردند. او حرف‌هاي سينا را انكار كرد و گفت در ماجراي قتل نقش نداشته است.  سينا اما در بازجويي‌هاي بيشتر بار ديگر اظهاراتش را تغيير داد و هر دو قتل را انكار كرد. با كامل شدن تحقيقات بازپرس مرد ميانسال را به اتهام دو فقره قتل عمد مجرم شناخت و پرونده بعد از صدور كيفرخواست براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته بعد از اين كه اولياي دم دو پرونده از دادگاه درخواست قصاص كردند متهم در جايگاه ايستاد و مدعي شد كه همسرش دروغ گفته و او در ماجراي قتل‌ها نقش ندارد. او گفت همسرم با من اختلاف داشت چون فكر مي‌كرد كه من با زن ديگري رابطه دارم به خاطر همين تصميم گرفت طلاق بگيرد. متهم درباره اينكه چطور توانسته محل دفن جسد را نشان دهد گفت من مي‌دانستم كه او فوت شده اما من مرتكب قتل نشده‌ام. هيات قضايي بعدا ز ختم جلسه وارد شور شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار