کد خبر: 701411
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
مرد جوان اتهام خودش را نپذيرفت
مرد جوان كه متهم است نوزاد 4 ماهه را به قتل رسانده در جلسه دادگاه اتهامش را رد كرد.
مرد جوان كه متهم است نوزاد 4 ماهه را به قتل رسانده در جلسه دادگاه اتهامش را رد كرد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بعد از اين كه قاضي عزيزمحمدي رسميت جلسه را اعلام كرد نماينده دادستان تهران در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت متهم پرونده مرد 27 ساله اي به نام تيمور است كه پنج سال قبل كودك 4 ماهه‌اي را به قتل رسانده است. تحقيقات نشان داده است كه تيمور با وارد كردن ضربات به نقاط مختلف بدن نوزاد باعث مرگ وي شده است. گزارش پزشكي قانوني نشان مي‌دهد كه متقول براثر اصابت جسم سخت به سرش فوت شده است. نماينده دادستان ادامه داد با توجه به اين كه مادر مقتول متواري شده و پدر طفل هم شناسايي نشده است از سوي دادستاني درخواست صدور قصاص دارم.
سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و اتهام قتل را رد كرد. او گفت مدتي قبل از حادثه در خانه خاله‌ام بودم. خاله‌ام در قبال گرفتن 450 هزار تومان از مادر طفل بچه را نگه مي‌داشت. قرار هم بود كه تا چند سال از كودك نگهداري كند. البته من در جريان بيشتر نيستم و نمي‌دانم كه پدر ان كودك كه بود.
تيمور در توضيح حادثه گفت چند روز قبل از حادثه تصادف كردم و دست و پايم شكست و در خانه خاله‌ام استراحت مي‌كردم. ان روز در حالي كه بچه خواب بود، خاله‌ام همراه شوهرش از خانه بيرون رفتند و گفتند تا چند ساعت ديگر بچه بيدار نمي‌شود اما همين كه پايشان را ز در خانه بيرون گذاشتند طفل بيدار شد و شروع به گريه كرد. به سختي خودم را بالاي سرش رساندم و سعي كردم طفل را آرام كنم. من كه بچه‌داري بلد نبودم. بچه ارام نشد و با صداي بلندتري گريه كرد. به آشپزخانه رفتم و برايش شير اماده كردم. وقتي شيشه شير را روي دهانش گذاشتم حالش بد شد. چند بار با دست به پشت بچه زدم اما رنگش كبود شد. با سختي خودم را به خانه همسايه رساندم و كمك خواستم. زن همسايه آمد و بعد از ديدن بچه گفت كه بايد او را زودتر به بيمارستان ببرم. با پاي شكسته بچه را بغل كردم و به طرف بيمارستان رفتم اما در راه پايم به جايي گير كرد و افتادم و سر بچه به جايي برخورد كرد.
قاضي گفت در بازجويي ها اقرار كرده‌اي كه وقتي بچه گريه كرد عصباني شدي و او را زدي كه نفسش بند امد چطور حالا ماجراي تازه اي را مطرح مي‌كني و مدعي مي‌شوي كه هنگام راه رفتن افتاده‌اي؟ متهم گفت من قصد نداشتم كه بچه كشته شود.
سپس وكيل متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت تيمور هنگام حادثه به علت حادثه‌اي كه برايش پيش آمده بود قادر به راه رفتن نبود. او قصد كمك به بچه را داشته و حتي تلاش كرده كه به طفل شير دهد كه اشتباه كرد و باعث شد كه حال بچه بد شود. بعد هم قصد منتقل كردن طفل به بيمارستان را داشته كه افتاده و بچه فوت شده است به همين خاطر درخواست مي‌كنم تا موكلم را از قتل عمد تبرئه كنيد. متهم در آخرين دفاع از خودش گفت كه قصد كشتن طفل را نداشته است. هيات قضايي  سپس وارد شور شدند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار