کد خبر: 701330
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: این سازمان از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۳ الی ۱۵ اسفند ۹۳ اقدام به ثبت درخواست های مشمولان غایبی که بیش از 8 سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، خواهد کرد.
پایگاه خبری پلیس: سردار ابراهیم کریمی، جانشین این سازمان در خصوص ثبت نام طرح جریمه و تعیین تکلیف مشمولان غایب بیان داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا هم زمان با طی مراحل تصویب لایحه بودجه سال 94 درمجلس شورای اسلامی از تاریخ  15 بهمن 93 الی  15 اسفند 93 اقدام به ثبت درخواستهای مشمولان غایبی که بیش از 8 سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده اند خواهد نمود.

سردار کریمی به مشمولان غایبی که بیش از 8 سال غیبت نموده و خواستار استفاده ازاین طرح می باشند توصیه کرد: این دسته از افراد ظرف مدت یک ماه، می بایست به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند درغیر این صورت فرض بر آن خواهد بود که این عزیزان می خواهند برابر مقررات به خدمت اعزام شوند.

این مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست در این زمینه عبارتند از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان خود، درصورتی که متاهل بوده و دارای فرزند باشند می بایست به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته باشند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کرده و در جریان آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

شایان ذکر است که اطلاع رسانی لازم در سیر مراحل کاری ازطریق سامانه پیامک یا دیگر سامانه های مربوطه صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

سردار ابراهیم کریمی تاکید کرد: سازمان وظیفه عمومی درحال حاضر فارغ از مبلغ جریمه در نظر گرفته شده و صرفا به منظور پیشبرد مراحل اولیه این طرح و جلوگیری از طولانی شدن روند اجرایی آن پس از تصویب آیین نامه و ابلاغ جزئیات ازسوی ستاد کل نیروهای مسلح تنها اقدام به پیش ثبت نام می نماید و پس از اعلام نهایی و تعیین دقیق میزان جریمه، چگونگی واریز آن و همچنین نحوه ثبت نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار