کد خبر: 701328
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: هنوز برنامه دیدار با همتای ایرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ نهایی نشده است.
تسنیم: جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: آماده دیدار با وزیر خارجه(ایران) ظریف هستم ، اما هنوز برنامه دیدار در مونیخ نهایی نشده است.

وی که در نشست مطبوعاتی مشترک با وزرای خارجه کانادا و مکزیک سخن می گفت درباره احتمال دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم تحولات چگونه پیش می رود. اما مطمئنا احتمال آن وجود دارد.

کری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید یک مقام رسمی آمریکا تایید کرده سازمان سیا آمریکا در همکاری با موساد در کشتن یکی از اعضای حزب الله لبنان نقش داشته است و تاثیر این موضوع در مذاکرات اتمی با ایران چه خواهد بود؟گفت:در رابطه با این گزارش من هیچ اظهار نظری نمی کنم.من همه حقایق را نمی دانم و بعلاوه ما  و وزارت خارجه هیچ اظهار نظری درباره موضوعات اطلاعاتی و ادعاهای اطلاعاتی  نمی‌کنیم و به همین خاطر من چیزی نمی توانم در این باره بگویم.

پنجاه و یکمین اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ قرار است 17 تا 19 بهمن ماه (6 تا هشت فوریه) در مونیخ برگزار شود. تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان  به ریاست محمد جواد ظریف روز جمعه 17 بهمن ماه  عازم مونیخ خواهد شد.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی، معاونان وزیر امور خارجه و حمید بعیدی نژاد، رئیس تیم کارشناسی هیأت مذاکره کننده به همراه کارشناسان و حقوقدانان تیم هسته ای به آلمان سفر خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار