کد خبر: 700971
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
سرلشكر جعفري:
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه حمله حزب‌الله به اسرائيل پاسخ حداقلي بود، گفت: پاسخ جمهوري اسلامي و حزب‌الله يكي است.
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه حمله حزب‌الله به اسرائيل پاسخ حداقلي بود، گفت: پاسخ جمهوري اسلامي و حزب‌الله يكي است.

 به گزارش فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه برنامه «جهاد ادامه دارد» در جمع خبرنگاران گفت: پاسخ حزب‌الله به اسرائيل پاسخ حداقلي بود كه به اسرائيلي‌ها داده شد و اميدواريم اين پاسخ درس عبرتي شود كه ديگر اين غلط‌ها را نكنند.

وي با بيان اينكه وحشت آنان از مقاومت موجب چنين عملياتي شده است، خاطرنشان كرد: آنان از مقاومت وحشت دارند كه اينگونه تحركات فرماندهان مؤثر حزب‌الله را تعقيب مي‌كنند اما آنان حماقت كردند و مي‌دانستند كه چنين اقدامي چنين پاسخي را دارد ولي به هر حال از توانمندي مقاومت وحشت دارند كه دست به چنين عملياتي زدند.

حمله حزب‌الله به اسرائيل پاسخ حداقلي بود

 سردار جعفري با بيان اينكه پاسخ جمهوري اسلامي و حزب‌الله يكي است خاطرنشان كرد: ما با حزب‌الله يكي هستيم هر جا خون شهيدانمان در جبهه با هم ريخته شود پاسخ ما يكي است. همچنين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان اين مراسم در جمع خبرنگاران افزود: پاسخي كه اسرائيلي‌هاي غاصب در قبال حركت زشت خود دريافت كردند پاسخي حداقلي بود كه برادران حزب‌الله ما در كنار مرز لبنان و سوريه به آنها دادند. وي افزود: بدون ترديد آنها توانمندي هسته‌هاي حزب‌الله كه در سراسر جهان عليه دشمنان اسلام شكل گرفته است، را مي‌شناسند و از آنها وحشت دارند. جعفري تأكيد كرد:‌ اقدامي كه از سوي آنها انجام شد چنانچه بخواهد توسط هسته‌هاي حزب‌الله پاسخ داده شود آنها بايد منتظر پاسخ كوبنده و محكم‌تري نه تنها در اطراف مرزهاي خود بلكه در هر كجاي جهان كه يك صهيونيسم اسرائيلي يا طرفداران آنها وجود دارد، باشند.

  صهيونيست‌ها منتظر پاسخ‌هاي بعدي حزب‌الله باشند
سرلشكر محمدعلي جعفري همچنين در بزرگداشت شهداي قنيطره ضمن گراميداشت ياد امام و شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و تبريك ايام‌الله دهه فجر گفت: از روح امام خميني استمداد مي‌طلبيم تا ما را در ادامه دادن راه‌شان ياري كنند. وي گفت:‌مجلسي كه اكنون به ياد شهداي مقاومت و شهداي اخير مقاومت نظير مغنيه و شهيد الله‌دادي تشكيل شده است در ادامه راه شهيدان ديگري است كه در آينده اين مسير را ادامه خواهند داد تا اسلام و انقلاب اسلامي به اهداف كامل و نهايي خودش برسد. 

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فرمايش بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي مبني بر اينكه راه قدس از كربلا مي‌گذرد، تصريح كرد: روزي كه جنگ به پايان رسيد و امام جنگ را نعمت ناميدند و گفتند كه اين جنگ ما فتح فلسطين را به همراه دارد، ما نمي‌توانستيم باور كنيم كه كي و در چه زماني اين آرزو محقق مي‌شود اما وقتي امام گفت راه قدس از كربلا مي‌‌گذرد يا شعارهاي آرماني كه به امت اسلامي ياد مي‌دادند و راه را به ما نشان مي‌دادند ما نمي‌دانستيم كه جنگ يك نعمت است به چه معنا است.

وي افزود: كسي فكرش را نمي‌كرد جنگي كه اين همه خسارت به همراه داشت و ما شهداي بسياري را از دست داد‌ه‌ايم براي ما نعمت باشد اما امروز مي‌بينيم چگونه اين روند ادامه داشت و كجايند آينده‌پژوهان امروز كه مدعي پيشگويي آينده هستند، چراكه انقلاب اسلامي با عظمت و سرعت مثال زدني در حال پيشرفت است و دل‌هاي مردم مظلوم چه مسلمان و غيرمسلمان را به دست مي‌آورد. سرلشكر جعفري با اشاره به جنگ 33 روزه خاطرنشان كرد: آنهايي كه روند انقلاب اسلامي را پيش‌بيني مي‌كردند و آنهايي كه به راه امام (ره) باور داشتند كه در رأس آنها شهداي مقاومت اسلامي با باوري عميق اين راه را ادامه دادند و به پيروزي آن اطمينان داشتند چراكه چه كسي باور مي‌كرد ملتي تنها و گروهي كوچك كه دولتش آن را به رسميت نمي‌شناخت بتواند در برابر هجوم گسترده دشمنش كه تا بن دندان مسلح و مجهز به فناوري‌هاي نظامي و تسليحات بود ايستادگي كند.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه در جنگ 33 روزه حزب‌الله توانست اسرائيل را به شكست و عقب‌نشيني وادار كند، تصريح كرد: چه كسي باور مي‌كرد كه ملتي كه درس انقلاب اسلامي و راه امام را به خوبي ياد گرفته بودند و در محاصره كامل اسرائيلي‌ها بودند بتوانند در 33 روز يا در جنگ هشت روزه بعد از آن پيروز بشوند.

وي با بيان اينكه امروز انقلاب اسلامي به الگوي ملت‌ها تبديل شده است، گفت: الگويي كه در برابر ظلم و جنايت‌ها پايداري مي‌كند و اين امر نياز به الگوهاي عملي در ابعاد مختلف خود دارد كه جز تلاش راه ديگري نداريم. 

سرلشكر جعفري افزود: از يك جنبه خيال‌مان راحت است، در ظلم‌ستيزي و استكبارستيزي خدا را بايد شكر كنيم كه دستگاه‌ها، سازمان‌ها يا افرادي كه بايد در اين عرصه نقش‌آفريني كنند، به خوبي نقش خود را ايفا مي‌كنند و ابعاد داخلي انقلاب اسلامي نياز به همت و تلاش فراواني دارد كه ما با همين روحيه جهادي كه جهادها، الله‌دادي‌ها و تقوي‌ها دارند و نقش‌آفريني مي كنند، بتوانيم نقش‌آفريني كنيم.

وي تصريح كرد: من هميشه مي‌گويم جهاد با دشمنان خارجي در عرصه‌هاي جنگ سخت و حملات دفاعي و نظامي يا نيمه‌سخت امنيتي چه مسلحانه يا غيرمسلحانه مثل فتنه 88 از ايفاي نقش در عرصه‌هاي ديگر جنگ سخت‌تر است و ايمان و اعتقاد ما را در اين عرصه‌ها موفق‌تر كرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
نيروهاي حزب الله لبنان بايد از كشورهاي مسلمان شيعه دوطلبان جنگ با اسرائيل را بعد از مطمئن شدن از نبودن جاسوس عضو گيري نمايد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار