کد خبر: 700958
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
‌پيرو انتشار گزارشي درباره لزوم نمايش فيلم‌هاي جشنواره عمار در گروه هنر و تجربه، خواهشمند است نسبت به انتشار اين توضيحات در آن رسانه محترم اقدام فرماييد.  
براساس فراخوان گروه سينمايي هنر و تجربه كه از ماه مرداد امسال متناوباً به اطلاع تمامي هنرمندان، فعالان و علاقه‌مندان سينماي ايران از طريق رسانه‌هاي جمعي و نشريات رسانده شد، اين گروه سينمايي نسبت به پذيرش و ارزيابي كليه فيلم‌هاي متقاضي نمايش سينمايي كه بيش از ١٥٠ فيلم سينمايي، ١٠٠ فيلم مستند و ٢١٠ فيلم كوتاه اقدام نموده است  و همچنان متقاضيان نمايش فيلم در حال ارائه آثار خود به دبيرخانه اين گروه سينمايي مي‌باشند.
  در پايان لازم به ذكر است اين گروه سينمايي جهت اطلاع‌رساني به فيلمسازان عزيز متقاضي در جشنواره فيلم عمار طي نامه‌‌اي در تاريخ 16مرداد 93 به شماره 110/2066 ضمن ارسال فراخوان اين گروه سينمايي از دبير محترم جشنواره فيلم عمار درخواست گرديد نسبت به اطلاع‌رساني نحوه فعاليت اين گروه سينمايي اقدام لازم را در طول برگزاري اين رويداد فرخنده مبذول فرمايند. ضمناً لازم به تأكيد مجدد است كه بررسي نهايي براي پذيرش در برنامه نمايش فيلم‌ها براساس درخواست مالكان قانوني فيلم‌ها و دارا بودن پروانه نمايش از سازمان سينمايي كشور خواهد بود.
با تشكر
روابط ‌عمومي گروه هنر و تجربه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار