کد خبر: 700957
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
با تغيير و بازنگري ضوابط مربوط به تبليغات، حضور چهره‌هاي هنري - ورزشي در تبليغ صنايع و توليدات داخلي مجاز شد تا با استفاده از اين ظرفيت به توسعه بازار صنايع ملي كمك شود.
با تغيير و بازنگري ضوابط مربوط به تبليغات، حضور چهره‌هاي هنري - ورزشي در تبليغ صنايع و توليدات داخلي مجاز شد تا با استفاده از اين ظرفيت به توسعه بازار صنايع ملي كمك شود.
به گزارش «جوان» حسين انتظامي - معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي - گفت: روح حاكم بر سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي، توجه، باور و حمايت از صنايع و توليدات داخلي است. اين نگاه درون‌زا علاوه بر جنبه‌هاي ملي، خودباورانه و استحكام اقتصاد كشور به اشتغال‌زايي نيز كمك مي‌كند.
  وي افزود:  مطابق بسته حمايتي كه ابتداي امسال اعلام شد، رسانه‌هايي كه موضوع آنان و حجم اكثر خروجي آنان تقويت‌كننده هر يك از محورهاي بيست و چهارگانه اقتصاد مقاومتي باشد، يارانه سه برابري مي‌گيرند.
معاون وزير ارشاد با اشاره به بازنگري در قانون تبليغات گفت: قبلاً حضور چهره‌هاي ورزشي و هنري در انواع تبليغات ممنوع بود. اخيراً اين ضوابط مورد بازنگري قرار گرفت و حضور اين چهره‌ها در تبليغ «صنايع و توليدات داخلي» مجاز شد تا با استفاده از اين ظرفيت به توسعه بازار اين صنايع كمك كند.  
انتظامي ادامه داد: البته طبيعي است كه ساير ضوابط از جمله معارض نبودن با فرهنگ اسلامي و ايراني براي همه نوع تبليغات و از جمله اين نوع تبليغات، جاري است و بر آن نظارت خواهد شد. به علاوه در ضوابط جديد و با توجه به ضرورت رعايت حقوق كودكان، از اين نوع تبليغات براي محصولاتي كه مصرف‌كننده آن عمدتاً كودكان هستند نمي‌توان استفاده كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار