کد خبر: 700909
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
در نهمین شب جشنواره تئاتر فجر، نمایش «پذیرایی» - به کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل کاهانی - در تنها سالن بخش خصوصی جشنواره با عنوان «تماشاخانه باران» به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، از ویژگی‌های نمایش «پذیرایی» که در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت، اجرای بدون دکور آن با حضور 15 بازیگر است.

فضای این نمایش، فضای تمرین یک تئاتر است و داستان به مراحل تمرین و گفت‌وگوی یک گروه تئاتری اشاره دارد که در حال آماده‌سازی نمایشی به نام «پذیرایی» هستند.

ابوالفضل کاهانی درباره‌ی ویژگی‌های سومین نمایشی که کارگردانی و نویسندگی آن را همزمان بر عهده دارد، پیش از این اظهار کرده بود: «پذیرایی» در یک فضای رئالیستی و در یک پلاتوی تمرین اتفاق می‌افتد؛ بنابراین برای اجرا احتیاجی به طراحی صحنه ندارد.

نادر فلاح، معصومه بافند، سوگل قلانیان، فروغ قجابگلو، رضا اخلاقی، مجید یوسفی، باسط رضایی، سعید زارعی، علی باقری،‌ حمید پازوکی و رامین سیاردشتی از جمله بازیگران نمایش «پذیرایی» بودند که در سانس اول اجرا مورد استقبال قرار گرفت.

این نمایش پیش از این «ازدواج موقت» نام داشت اما برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به گفته کارگردان آن به «پذیرایی» تغییر نام داد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار