کد خبر: 700874
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
روسیه اعلام کرد:
معاون یک شرکت تسلیحاتی روسیه از مذاکرات ایران و روسیه برای به روز سازی مجموعه های پدافند هوایی «تورm۱» خبر داد. روسیه در سال ۲۰۰۷ میلادی، مطابق قراردادی تسلیحاتی با ایران ۲۹ مجموعه «تورm۱» به کشورمان تحویل داد.
شبکه خبر: نوسازی سامانه پدافندی «تورm1» ایران در دستور کار مذاکره تهران و مسکو است. معاون یک شرکت تسلیحاتی روسیه از مذاکرات ایران و روسیه برای به روز سازی مجموعه های پدافند هوایی «تورm1» خبر داد.


ویاچسلاو کارتاشوف، معاون شرکت تسلیحاتی «کوپولا» وابسته به مجموعه تسلیحاتی روسی «آلماز-آنتی» (دست اندرکار ساخت مجموعه های پدافند هوایی و موشکی)،امروز پنجشنبه به خبرگزاری روسیا سگودنیا گفت که ایران و روسیه برای مدرن سازی مجموعه های پدافند هوایی «تورm1» تحویل شده به ایران به مذاکره می پردازند.

معاون شرکت تسلیحاتی «کوپولا» افزود: کارشناسان ایرانی با مهارت بالا از تسلیحات «تورm1» استفاده می کنند و با نیروی خود به تعمیر و نگهداری این مجموعه های تسلیحاتی می پردازند. وی با بیان این که تسلیحات «تورm1» تحویل شده به ایران در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: ممکن است این یکی از دلایل بازدارنده برای دشمنان این کشور باشد.

به گفته معاون شرکت تسلیحاتی «کوپولا» از مزیت های این تسلیحات، امکان منفجر کردن بمب ها در هوا و قبل از اصابت به هدف است. وی همچنین گفت که موشک های به کار گرفته شده در مجموعه های «تورm1» پس از انفجار ترکش هایی را تولید می کند که قدرت تخریب آن را نسبت به موشک های دیگر افزایش می دهد.

مجموعه های پدافند هوایی «تورm1» از سیستم های موشکی و مجموعه ای برای شناسایی اهداف پرنده در ارتفاع پایین تشکیل یافته است.  روسیه در سال 2007 میلادی، مطابق قراردادی تسلیحاتی با ایران 29 مجموعه «تورm1» به کشورمان تحویل داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار