کد خبر: 700854
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به صهیونیست ها می گوییم« باش تا صبح دولتت بدمد»، آن ها شکست های روزهای گذشته را مشاهده کردند و ما به آن ها توصیه می کنیم جانشان را برداشته و فرار کنند.
جوان آنلاین: سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان حلقه های صاحین حوزه های مقاومت بسیج اسلامشهر اظهار کرد: این ایام، ایامی است که ما در آن مرور می کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم و ما باید با بیان درست تاریخ برای نسل امروزی که حتی در دوران کودکی درکی از مسئله انقلاب و دفاع مقدس نداشته اند اهمیت و ارزش سرمایه ای را که در دست دارند برایشان مشخص کنیم.


وی تصریح کرد: ما ملتی بودیم که زیر دست استکبار بودیم و ابرقدرت ها برایش تعیین و تکلیف می کردند و اگر کوچکترین انتقادی به وضعیت اسف بار می شد زندان ها، شکنجه ها و شکنجه گاه ها در انتظار آن ها بود.


سردار نقدی در ادامه گفت: پیش از انقلاب اکثریت مردم ما بی سواد بودند و ما در شرایطی که یک سوم جمعیت فعلی را داشتیم شش میلیون بشکه نفت صادر می کردیم و برای درمان بیماران کشورمان از بنگلادش و هند پزشک می آوردیم و اطراف شهر تهران حلبی آباد بود و با این وضعیت فکر کنید در روستاهای دور دست چه خبر بوده است.


وی افزود: پیش از انقلاب افراد به جرم داشتن نهج البلاغه و یا قرآن ترجمه شده به زندان می فتند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف، بیان کرد: امروز پیشرفت های ماهواره ای، هسته ای و علمی ما در شرایطی به دست می آید که کشور با کمتر از یک میلیون بشکه نفت اداره می شود.


سردار نقدی تصریح کرد: رژیم شاه با وجود تمامی جنایت هایش همچون جنایاتی که در خصوص آیت الله غفاری انجام داد مورد حمایت ابرقدرت های شرقی و غربی که دم از حقوق بشر می زدند بود اما امروز شرایط متفاوت است و امروز ما از آن شرایط ذلت بار به وضعیتی رسیده ایم که برای بخش هایی از منطقه حرف اول، حرف ما است و سیاست های آمریکا در منطقه ذلیل و شکست خورده است.


وی در ادامه عنوان کرد: روز به روز حلقه محاصره صهیونیست های مورد حمایت آمریکا تنگ تر می شود و به صهیونیست ها می گوییم« باش تا صبح دولتت بدمد»، آن ها شکست های روزهای گذشته را مشاهده کردند و ما به آن ها توصیه می کنیم جانشان را برداشته و فرار کنند.


سردار نقدی خطاب به صهیونیست ها گفت: شما شکست های بزرگ تری خواهید خورد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: متاسفانه خیلی از افراد در وضعیت فعلی نظام قدر نشناس هستند اما باید دانست که وضعیت فعلی اول از همه از اسلام و سپس از اطاعت از ولایت به دست آمد و امروز ما در عالم سیاست آمریکا را ذلیل کرده ایم، در عصه دفاعی هیچ کشوری جرئت حمله به ایران را ندارد و در عصه علمی در خیلی از فنون و رشته های علمی ایران در میان هفت هشت کشور اول دنیا است.


وی تصریح کرد: ما در عصه علمی پیشرفت های بسیاری داشته ایم اما در این دولت در عرصه علمی افت جدی پیدا کرده ایم، البته با این وجود هم ما از نظر سرعت رشد علمی در جهان اول هستیم.

 

سردار نقدی عنوان کرد: امروز برخی می خواهند دینداری و خودباوری را از ما بگیرند و می گویند ما نمی توانیم این در شرایطی است که وقتی دشمنان ابرقدرت بودند ملت ایران با دستان خالی علیه آن ها قیام کرد، آمریکای امروز که در برابر آمریکای 57 عددی نیست و به شدت ضعیف شده است و قطعا ملتی که توانست با دستان خالی آن آمریکا را شکست دهد این آمریکای ذلیل که امروز فقط 17 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد را نیز شکست می دهد و این آمریکا عددی نیست.


وی تاکید کرد: امروز آمریکا به شدت محتاج توافق با ایران است و اگر به رفتار آمریکا را ترجمه کنیم می بینیم که در حال التماس است اما ما باید خود باوریمان را حفظ کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به روی آوردن دشمنان به رسانه ها و شبکه های ماهواره ای و اینترنتی فاسد در مقابله به کشور، بیان کرد: آن ها سعی می کنند از طریق این رسانه ها خودباوری را از ما بگیرند اما ما باید مراقب باشیم زیرا این شبکه ها مخل زندگی و رسیدن به تعالی است و آمار طلاق ها در سال هایی که ماهواره ها به خانواده ها آمده است سه برابر شده است و این امار نگران کننده است.


وی افزود: ما از این رسانه ها از نظر سیاسی احساس خطر نمی کنیم چون مردم دروغ های آن ها را می فهمند، مشکل ما مشکل اخلاقی و مفاسدی است که از مقابل چشم ها می گذرد و البته برخی می گویند شبکه های دینی هم در ماهواره وجود دارد که این شبکه ها نیز اغلب برا یایجاد تفرقه ایجاد شده اند و مراکز آن ها در لندن است، حال ممکن است دو سه شبکه خوب هم وجود داشته باشد.

به گزارش مبصر، دیدار سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با بسیجیان حلقه های صالحین حوزه های مقاومت بسیج اسلامشهر صبح امروز در حضور جمع کثیری از بسیجیان اسلامشهری در سالن فجر اسلامشهر برگزار شد.


در بخش ابتدایی این مراسم فرماندهان سپاه شهرستان های اسلامشهر و بهارستان به ارائه گزارش عملکرد نواحی خود پرداختند و در بخش پایانی این مراسم نیز سردار نقدی پاسخگوی سوالات بسیجان بود.
خاتمه بخش این مراسم نیز تجلیل از خانواده دو شهید بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار