کد خبر: 700846
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کی روش در استادیوم آزادی؛
بحث حضور مربی تیم ملی در استادیوم و دیدن بازی تیمهای مطرح باعث شد که اینبار و پس از حذف تیم ملی از بازیهای آسیایی کیروش به آزادی برود.
باشگاه خبرنگاران: کارلوس کی‌روش قصد دارد روز جمعه به ورزشگاه آزادی برود و بازی استقلال و سپاهان را از نزدیک تماشا کند. حضور کی‌روش می‌تواند بار روانی روی دوش استقلالی‌ها باشد. چرا که قلعه‌نویی به تازگی از تاکتیک‌های سرمربی تیم ملی ایراد گرفته و کی‌روش بدش نمی‌آید پس از بازی چند جمله در خصوص تاکتیک قلعه‌نویی صحبت کند. البته تمام این‌ها منوط به این است که کی‌روش تا آخر بازی در ورزشگاه بماند و هنگام دیدن بازی چرت نزند. این در حالی است که حرفهای دو طرف علیه یکدیگر می تواند برای استقلال مشکل ساز شود زیرا به نظر می رسد کیروش برای این تصمیم برنامه دارد.

گفته می شود این مربی کمتر در استادیومها دیده می شود و در حال حاضر نیز وضعیتش با تیم ملی مشخص نیست اما تصمیم گرفته است دیدار مهم استقلال با سپاهان را تماشا کند و در این مورد اظهار نظر کند.

شایان ذکر است این مربی پیشنهاد خود را برای ماندن در تیم ملی به فدراسیون ارائه کرده است اما در این خصوص هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است و قرار است تمام شرایط بررسی شود و در این خصوص تصمیم گیری گردد. این در حالی است که تماشای بازی استقلال در این میان از سوی کیروش قابل توجه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار