کد خبر: 700823
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات تیموریان درباره دلایل جدایی‌اش از جمع آبی پوشان واکنش نشان داد.
ایسنا: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان با ارائه پیامکی که از روی تلفن همراه خود که از سوی یکی از خبرنگاران در نشست خبری قرائت شد، در در واکنش به صحبت‌های آندرانیک تیموریان، گفت: با این جماعت یک روز مردی و یک روز نامرد. خود تیموریان قصد داشت از استقلال جدا شود.

وی در ادامه افزود: چطور آن زمان که تیموریان به استقلال با قراردادی یک میلیاردی بازگشت و همان قرارداد یک میلیاردی باعث شد تا حدودی تیم ما به هم بریزد امیر قلعه‌نویی نباید او را حلال می‌کرد، اما او اکنون از طریق پیامکی که به من ارسال کرده است از من طلب حلالیت کرده است. به هر حال این مسائل پیش می‌آید . یک روز افرادی می آیند و پشت در منزل من و برای پنج دقیقه ملاقات با من منتظر می‌مانند. یک روز هم تو را نامرد خطاب می‌کنند. به طور کل من به این مسائل فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم تمرکزم بر روی کار خودم باشد.

قلعه‌نویی در نشست خبری پیامکی را از روی تلفن خود ارائه کرد که گویا از طریق آندرانیک تیموریان برای او ارسال شده بود و پیام به نام آندو روی تلفن او ثبت شده بود. سرمربی استقلال برای اثبات حرف‌های خود شماره ارسال کننده را به خبرنگاران ارائه داد تا آن را با شماره تیموریان مطابقت دهند. متن پیامک این چنین بود: امیر خان شرمنده که نتوانستم تا آخر در کنار شما باشم. ممنون از زحماتی که برای شخص خودم و تیم کشیدید. شرمنده شما شدم.

سرمربی استقلال در ادامه درباره بازی روز جمعه تیمش برابر سپاهان، خاطر نشان کرد: شرایط تیمی ما با همه تیم‌هایی که امروز و فردا بازی می‌کنند متفاوت است. ما پنج بازیکن را در اردوی تیم ملی بزرگسالان داشتیم و یک بازیکن را نیز در تیم ملی امید و تمریناتمان هیچ وقت با نفرات کامل انجام نشد. ضمن این که یکی ، دو مصدوم را در تیم مان داشتیم. به هر حال سپاهان تیم بزرگی است و از حضور یکی از مربیان خوب کشور نیز بهره مند است.

وی در این باره افزود: هر چند در این چند روز تعطیلات با آمدن بازیکنان ملی‌پوش همچون عنایتی و طالب لو انگیزه تیمی‌مان بالا رفته است. ما سعی کردیم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه درباره بازیکنان اضافه شده به تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل، خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم نقاط ضعف تیم‌مان را پوشش دهیم. در خط ها‌فبک یکی، دو گزینه داشتیم که یکی از آنها محسن مسلمان بود که نتوانستیم او را جذب کنیم. یکی از آنها هم که دچار مصدومیت شد. در کل امیدوارم که انگیزه بالا بازیکنان در ادامه مسابقات به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خبرنگار ایسنا، مبنی بر این که چرا قرارداد هلمکه چرا پس از تنها چند هفته لغو شد و باشگاه استقلال با او قطع همکاری کرد، خاطر نشان کرد: به هر حال این بازیکن مصدوم شد و ما تصمیم گرفتیم تا با او قطع همکاری کنیم.

وی همچنین درباره فسخ قرارداد با داسیلوا، دروازه‌بان این تیم نیز، ادامه داد: من از شما یک سوال دارم مگر ایکر کاسیاس در همه بازی‌ها برای رئال مادرید بازی می‌کند؟ به هر حال این نظر مربی است که چه کسی در درون دروازه قرار بگیرد. مربی در یک شرایط خاص تصمیم می گیرد که از چه بازیکنی استفاده کند. صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مبنی بر این که شما بازیکنی را آوردید و از او استفاده نکردید چندان کارشناسی نیست. خوشحالم که وحید طالب لو که جزو خانواده استقلال است در زمان من به استقلال باز گشت.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از این نشست قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام ملت‌های آسیا را به جامعه داوری و فغانی تبریک گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار