کد خبر: 700795
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
جلسه ویژه شورای امنیت در خصوص عملیات شبعا تشکیل شد و با محکوميت حزب الله بار ديگر معيارهای دوگانه خود را به نمايش گذاشت.
 باشگاه خبرنگاران: جلسه ویژه شورای امنیت در خصوص عملیات شبعا پس از  تاخیر 20 دقیقه‌ای برای مشورت اعضای شورا با پایتخت‌های متبوع خود، تشکیل شد.

"نزار عبود "خبرنگار الميادين گزارش داد: از آنجا که يک سرباز اسپانيايي در حمله توپخانه‌اي اسراييل کشته شد نماينده اين کشور در سازمان ملل بر شوراي امنيت فشار وارد کرد تا در همين جلسه قطعنامه اي در محکوميت اين اقدام صادر شود.

 اسپانيا مي گويد نيروي نظامي اين کشور در مقر خود مستقر بوده است و در حال گشت زني نبوده است که کشته شدن او قابل توجيه باشد. در واقع اسراييل به خوبي از محل حضور نيروهاي يونيفل اطلاع داشته است و نمي بايست مقر آنها را بمباران مي کرد. در جنگ 2006 هم موردي مشابه رخ داد و اسراييل مقر نيروهاي يونيفل را هدف قرار داد.

هر چند نماينده فرانسه به دنبال قطعنامه اي مفصل بود و اعلام کرد که نياز به زمان بيشتري هستيم اما اين مساله براي اسپانيا قابل پذيرش نبود. بنابر اين اعضاي شوراي امنيت بطور ضمني اسراييل و حزب الله را همزمان محکوم کردند.

اين محکوميت در حالي رخ داد که شوراي امنيت به سادگي از کنار جنايت رژيم صهيونيستي در قنيطره عبور کرد و آن را ناديده گرفت اما اين بار که حزب الله پاسخ آن جنايت را داد و در واقع اقدامي دفاعي انجام داد، شوراي امنيت نشستي اضطراري را به درخواست فرانسه و انگليس برگزار کرد و علاوه بر محکوم کردن حزب الله،  تحت فشار اسپانيا اسراييل را در مساله جنايت قنيطره نيز محکوم کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
این است نتیجه کشتار وحشیانه ی رژیم کودک کش و نا مشروع اسرائیل خونخوار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار