کد خبر: 700724
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد، گفت: استکبار همواره از وقوع جنگ و انجام عملیات نظامی علیه ایران دم می‌زند اما نمی‌تواند کاری کند، چراکه اگر می‌توانست تاکنون اقدام کرده بود.
فارس: علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رزن ضمن تقدیر از مبارزات دکتر مفتح در دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت خون شهدا جایگاه انقلاب اسلامی امروز در منطقه و جهان بالاست.

وی با بیان اینکه خون شهدا جریان بالنده‌ای در جهان به وجود آورده است، افزود: تفکر انقلاب بر قلوب مومنان آن منطقه که از استبداد خسته شده‌اند سایه انداخته و جریان بیداری در منطقه افزایش یافته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را باید دانست، گفت: شاه در مقابل آمریکا بسیار خاضع بود به طوری که وقتی خاطرات رجال رژیم طاغوت را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که تصمیمات مهم رژیم در تماس با سفیران کشورهای انگلیس و امریکا اتخاذ می‌شد و اجازه دخالت به رجال سیاسی داخل هم داده نمی‌شدند.

وی یادآور شد: در زمان وقوع انقلاب هیچ یک از سیاستمداران نتوانستند به شاه کمک فکری بدهند چون همواره اجراکننده تصمیمات آنها بودند.

لاریجانی بیان داشت: در حال حاضر ایران کشوری مستقل است و با شعار نه شرقی و نه غربی که حرفی نو در آن زمان بود، استقلال واقعی را به دست آوردند.

وی گفت: امروز برخی از پادشاهان منطقه از مستقل بودن خود سخن می‌گویند اما با یک تلفن از سوی قدرت‌های جهانی تصمیم خود را عوض می‌کنند اما ایران با قدرت های بزرگ مخالفت می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد، افزود: استکبار همواره از وقوع جنگ و انجام عملیات نظامی علیه ایران دم می‌زند اما نمی‌تواند کاری کند زیرا اگر می‌توانست تاکنون اقدام کرده بود.

*شعار دادن دردی را دوا نمی‌کند

وی اجرای سیاست‌های رهبری را لازم دانست و گفت: امروز خیل عظیم فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جامعه وجود دارد و تا زمانی که تولید رونق نیابد اشتغال آنها نیز محقق نمی‌شود.

لاریجانی با تأکید بر اینکه افراد واقعی انقلاب باید برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند، افزود: نیروی انقلابی باید شرایط کشور را درک کرده و متناسب با آن قدم بردارند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان برای کارآفرینان شرایط فعالیت در نظر بگیرند، افزود: شعار دادن دردی را دوا نمی‌کند، بلکه ایستادگی انقلاب زمانی محقق می‌شود که از درون و از لحاظ اقتصادی کشور مقاوم باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی رزن را خوب ارزیابی کرد و گفت: جهت‌گیری تأمین اجتماعی به شهرهای کوچک برای حل مشکلات آنان بسیار مطلوب است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این درمانگاه در طول 20 ماه انجام شود، گفت: از کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها خاطره خوشی نداریم اما امیدواریم با تحقق قول تأمین اجتماعی اطمینان بیشتری در مردم ایجاد شود.

لاریجانی در پایان سخنانش افزود: در زمینه تعیین تکلیف اقساط زلزله‌زدگان شهرستان رزن هم استان همدان پیشنهادات خود را آماده کند تا بتوان پیگیری کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار