کد خبر: 700700
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
×   رئيس كل سازمان نظام‌پزشكي ايران با اعلام اينكه آمار دقيقي از بيماران مبتلا به صرع در كشور وجود ندارد، به صورتي تخميني از وجود 750 هزار بيمار مبتلا به صرع خبر داد. دكتر عليرضا زالي گفت: پيش‌بيني مي‌شود تعداد و درصد اين بيماران در ايران به دليل بار تصادفات ترافيكي، ميزان بالا بودن ازدواج‌هاي فاميلي، حوادث شغلي و تبعات جنگ، بالاتر باشد.
 ×   رئيس سازمان ثبت احوال كشور با اشاره به اينكه مقوله جمعيت در كشور مغفول مانده است، گفت: روي بحث جمعيت در كشور ما آن‌طور كه بايد و شايد كار نشده است. هر آنچه كه از جمعيت مطرح مي‌شود مربوط به جنبه فيزيكي و آمارهاي كمي است اما موضوع جمعيت به يك تحليل گسترده و عميق نياز دارد.
  ×  مديركل امور اجتماعي استانداري تهران با اعلام اينكه در 9 ماهه گذشته طلاق 20 درصد در استان تهران افزايش يافته است و اين آمار براي ايران كه جامعه‌اي اخلاقي و اسلامي است، آمار كمي محسوب نمي‌شود، با اشاره به تهيه طرح جامع ازدواج پايدار در استانداري تهران گفت: كشور ما به عنوان جامعه در حال گذار آسيب‌هاي زيادي را تجربه كرده است كه از جمله آنها مي‌توان به مواد مخدر، مشروبات الكلي، طلاق و كاهش ازدواج اشاره كرد.
  ×  مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: طي چهار سال اخير ۲ هزار مورد غيرمجاز كه در زمينه اعزام زائران به عتبات عاليات فعاليت مي‌كردند به مراجع رسيدگي كننده معرفي شدند كه با آنها برخورد و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.
 ×   مدير برنامه ملي سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اينكه سالانه 90 هزار نفر در كشور به سرطان مبتلا مي‌شوند، از تدوين بسته حمايت از مبتلايان سرطان به منظور بهبود پوشش بيمه‌اي داروهاي شيمي درماني خبر داد. دكتر علي قنبري مطلق گفت: اين بسته حمايتي از ابتداي سال آينده عملياتي خواهد شد تا داروهاي مبتلايان به سرطان در دسترس باشد.
 ×   مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با بيان اينكه عيدي بازنشستگان در بهمن‌ماه پرداخت مي‌شود، از تفاهمنامه جديدي كه با وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در خصوص بيكاري داشته‌اند، خبر داد. سيدتقي نوربخش، درباره عملكرد سال 93 سازمان تأمين اجتماعي گفت: در حال حاضر بودجه سال آينده سازمان تأمين اجتماعي با اعتباري بالغ بر 58 هزار ميليارد تومان در حال بررسي در هيئت امناي سازمان است و اين بودجه در سه بخش پرداخت تعهدات درازمدت، بخش درمان و سرمايه‌گذاري‌ها هزينه مي‌شود.
 ×   معاون امور تالاب‌هاي دفتر زيستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محيط‌زيست از پيش‌بيني 40 ميليارد بوجه در حوزه محيط‌زيست خبر داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار