کد خبر: 700695
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
  قائم‌مقام معاون سيما درباره پخش «اتاق عمل» بيان كرد كه اگر اين كار آماده شود و مشكلي كه داشته، رفع شود - كه من فكر مي‌كنم همين‌طور خواهد شد- براي پخش آن از يكي از شبكه‌ها تصميم‌گيري خواهد شد.
      
  طبق برنامه اعلام شده قرار بود امروز در باغ موزه زندان قصر كتاب شعر يك شاعر كه سابقه حمايت از همجنسگراها را در كارنامه دارد بررسي شود كه اين برنامه منتفي شد.
      
  راديو گفت‌وگو در ايام جشنواره فيلم فجر، هر شب از سالن همايش‌هاي برج ميلاد ويژه برنامه زنده‌اي را توليد و روانه آنتن مي‌كند.
      
  شوراي صدور پروانه نمايش خانگي با عرضه فيلم‌هايي چون «شهر موش‌ها ۲»، «هشت پا»، «سوگ»، «سمفوني تهران» موافقت كرد.
      
  كساني كه نتوانسته‌اند از طريق پيش‌فروش اينترنتي بليت فيلم‌هاي مورد علاقه‌ خود را تهيه كنند‌، روزانه مي‌توانند از طريق گيشه سينماها بليت اين آثار را خريداري كنند.
      
  مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه از تعويق دوماهه در برگزاري كنگره ملي «احمد عزيزي» خبر داد و اظهار كرد: اين كنگره ارديبهشت‌ماه سال آينده برگزار خواهد شد.
      
  پس از نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپايي بيشترين فعاليت‌هاي انتشار اين پيام در كشور هند در ايالت‌هاي اتارپرادش با بيش از 190 ميليون نفر، ايالت كشمير، ايالت مهراشترا با مركزيت بمبئي و ايالت آندراپرادش به مركزيت حيدرآباد بوده است.
      
  در شرايطي كه صداوسيما هيچ چراغ سبزي را به سلحشور براي توليد سريال «موسي(ع)» نداده است اما يك دلال عرب با يك پيشنهاد ۴۰ ميليون يورويي به سراغ اين كارگردان آمده و از وي خواسته است كه در قبال واگذاري رايت سريالش، توليد سريال را آغاز كند.
      
  در مراسم رونمايي انيميشن «جمشيد و خورشيد» از سرمايه‌گذاري براي ساخت پروژه‌اي مانند ديزني‌لند صحبت شد كه نام آن «هزار و يك شهر» است.
      
  پرديس سينمايي ملت 8 بهمن‌ماه ميزبان مخاطباني بود كه براي دريافت بليت‌هاي پيش‌خريد شده جشنواره فيلم فجر سي و سوم آمده بودند و فيلم «ايران برگر» ساخته مسعود جعفري‌جوزاني بيشترين متقاضي را داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار