کد خبر: 700531
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خبرداد:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی قرض الحسنه به منظور جبران خسارت سیل و زلزله به استان اختصاص یافته است.
بهروج
فرهاد خاکی پور افزود: این میزان اعتبار به منظور بازسازی یکهزار واحد خسارت دیده از زلزله وسیل مهر و آبان ماه امسال تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بانک عامل پرداخت این تسهیلات تاکنون مشخص نشده اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای طرح ویژه، پنج هزار و 800 واحد مسکونی در استان بازسازی می شود که با احتساب واحدهای زلزله و سیل زده، در مجموع بازسازی شش هزار و 800 واحدمسکونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت :در حال حاضر 162 هزار و 406 واحد روستایی در استان لرستان وجود دارد که تاکنون بیش از 94 هزار واحد آن مقاوم سازی و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 39 درصد جمعیت استان لرستان در روستاها ساکن هستند،افزود :این استان دارای 11 شهرستان، 25 شهر، 31 بخش، 84 دهستان و 2 هزار و 862 آبادی دارای سکنه است.

وی اظهار کرد: ازمجموع دو هزار و 861 روستای لرستان ، یک هزار و 564 روستا دارای 20 خانوار هستند و این در حالی است که 91 درصد جمعیت روستاهای استان لرستان در این روستاها ساکن هستند.

وی در ادامه تصریح کرد : تا پایان سال 94 تمام روستاهای بالای 20 خانوار در استان لرستان دارای طرح هادی می شوند.

خاکی پور خاطرنشان کرد: سه هزار و 821 واحد از شهرهای زیر 25 هزار در لرستان اجرایی شده که تاکنون 96 درصد آنها افتتاح و 168 واحد دیگر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار