کد خبر: 700489
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
كارت زرد دوم مجلس به وزير آموزش و پرورش
نمايندگان مجلس به دليل قانع نشدن از پاسخ‌هاي وزير آموزش و پرورش درباره سؤال نماينده اروميه، نهمين كارت زرد را به فاني نشان دادند كه بدين ترتيب وي دومين كارت زرد خود را از خانه ملت دريافت كرد و در يك‌قدمي استيضاح قرار گرفت.
به گزارش فارس، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز خود سؤال نادر قاضي‌پور، نماينده اروميه از علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش را مورد بحث و بررسي قرار داده و از پاسخ‌هاي وزير درباره اين سؤالات قانع نشدند.
وكلاي ملت با رأي 74 موافق، 114 رأي مخالف و 14 رأي ممتنع از 215 نماينده حاضر در جلسه از پاسخ‌هاي وزير قانع نشدند.
قاضي‌پور در اين سؤال از وزير آموزش و پرورش پرسيد: چرا معلمان پيش‌دبستاني و شركتي را استخدام نمي‌كنيد؟ چرا زمان و سرفصل آزمون استخدامي را اعلام نمي‌كنيد؟ چرا مطالبات معلمان پرداخت نمي‌شود؟
وزير آموزش و پرورش پيش از اين يك كارت زرد ديگر هم دريافت كرده بود كه امروز دومين كارت زرد خود را از پارلمان اخذ كرد و بدين ترتيب در يك قدمي استيضاح قرار گرفت.
طبق آئين‌نامه داخلي مجلس، در صورتي كه در هر دوره مجلس هر وزيري سه بار در پاسخ به سؤال نمايندگان نتواند وكلاي ملت را قانع كند و از پارلمان كارت زرد دريافت كند، اگر تعداد اين كارت‌هاي زرد به عدد 3 برسد زمينه استيضاح وي در خانه ملت فراهم مي‌شود و نمايندگان طرح استيضاح وزير را تقديم هيئت‌ رئيسه مي‌كنند.
وكلاي ملت پيش از اين به علي‌‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش(يك‌كارت)، علي ربيعي وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي (يك‌كارت)، رضا فرجي‌دانا وزير سابق علوم (يك كارت)، علي طيب‌نيا وزير امور اقتصادي و دارايي (يك كارت)، علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي (يك كارت)، عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور (يك‌كارت) و محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجات (2 كارت) نيز كارت زرد داده‌ بودند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
وزیر آموزش وپرورش هیچ احساس مسئولیت نمی کند تحت تآثیر حرف مشاورین خود هست باری به هر جهت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار