کد خبر: 700447
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
رئیس حوزه هنری استان تهران:
رئیس حوزه هنری استان تهران با تقدیر از کار کارشناسی صورت گرفته روی کتب نمایشگاه خواستار تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه شد.

محمد سرشار در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اظهار داشت: بحمد الله استفاده از کارشناسان متخصص حوزه کودک و نوجوان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در انتخاب کتاب ها بسیار مشهود است.
وی با اشاره به اینکه حداقل کیفیت مطلوب در این نمایشگاه رعایت شده است، ادامه داد: بسیار مهم است که در این نمایشگاه رخنه فرهنگی مشاهده نشود که همینطور هم هست.
رییس حوزه هنری استان تهران در ادامه به نظم برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نظم نمایشگاه امسال بسیار بهتر از سال های گذشته است، به نظر می رسد فرصت استفاده عموم مردم از این نمایشگاه امسال با سازماندهی بهتری صورت گرفته است.
سرشار بیان کرد: تخفیف اراده شده از سوی سازمان فرهنگی هنری، تخفیف بسیار مناسبی هست و همین امر فرصتی را برای رفع نیازهای فرهنگی خانواده ها ایجاد کرده است.
رئیس حوزه هنری استان تهران گفت: به نظرم اشکال بزرگ نمایشگاه زمان برگزاری آن است، اگر این نمایشگاه در اوایل مهرم اه برگزار شود به مدارس و خانواده ها کمک می کند که بازه زمانی طولانی تری را در طول سال تحصیلی از داده های کتاب بهره مند شوند، لذا پیشنهاد بنده این است که حتما برنامه ریزی شود در سال اینده به جای  بهمن ماه در اوایل مهرماه باشد.
نمایشگاه کتاب " یاد یار مهربان " از دوم تا هفتم  بهمن ماه در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار