کد خبر: 700446
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مدیرمسئول موسسه سوره سبز
مدیر موسسه سوره سبز گفت: حضور ناشران به شکل مستقیم در مدارس و ارائه تخفیف های مناسب تاثیرزیادی در ایجاد فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان دارد.

صالحی در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه " یاد یار مهربان " با تقدیر از برگزاری این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه از برتری مناسبی نسبت به دوره های قبل برخوردار بود به شکلی که شور و شوق بیشتر دانش آموزان را به وضوح می توان دید.
وی با اشاره به قیمت بالای کتب در فروشگاه های دیگر بیان کرد: با توجه به قیمت بالای کاغذ و به دنبال آن قیمت بالای کتاب مردم به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانند کتابهای مورد نظر خود را به آسانی تهیه کنند.
مدیر موسسه سوره سبز بر همین اساس گفت: تخفیف های ارائه شده در نمایشگاه و قیمت مناسب کتب می تواند این کاستی را تا حد زیادی برطرف کند.
صالحی با بیان این مطلب که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است خاطرنشان کرد: تعمیق فرهنگ مطالعه در مدارس از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا انس دانش آموزان با مدارس می تواند فرهنگ مطالعه را در آنها نهادینه کند.
وی با ارائه پیشنهاداتی در خصوص ارتباط بهتر دانش آموزان با کتاب عنوان کرد: بهتر است ناشران با حضور در مدارس کتب تولیدی خود را با تخفیف های مناسبی به دانش آموزان عرضه کنند تا از این طریق این کتب بهتر در اختیار آنها قرار گیرد.
مدیر موسسه سوره سبز به کتب انتشارات خود در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه 7 عنوان کتاب ارائه دادیم که مهمترین آن مجموعه کتابهای حدیث ماندگاری است که به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس به صورت کوتاه می پردازد.
نمایشگاه کتاب " یاد یار مهربان " از دوم تا هفتم  بهمن ماه در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار