کد خبر: 700433
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از انتخاب پل طبیعت به عنوان پل برتر شهری کشور در چهارمین کنفرانس بین المللی پل خبر داد.
تهران سما: اردشیر نوریان با اعلام این خبر گفت: پل طبیعت بزرگترین پل غیر خودرویی کشور و خاورمیانه است که انتخاب آن به عنوان پل برتر شهری کشور ثمره تلاش متخصصان و طراحان و مهندسان جوان ایرانی است.
 
وی یادآور شد: پیش از این پل طبیعت به عنوان سازه برتر فولادی کشور و نیز برنده جایزه جهانی خشت طلایی انتخاب شده بود که نشان دهنده شاخصه های فنی و مهندسی منحصر به فرد این سازه عظیم است.
 
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود: در چهارمین کنفرانس بین المللی پل، شاخصه هایی نظیر نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، نوآوری و خلاقیت در اجراء، استفاده از فن آوری های نوین، توجه به نقطه نظر زیبایی و معماری پل در مورد پل طبیعت مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است.
 
به گفته وی بهبود منافع ملی از حیث صرفه جویی در هزینه ها، ویژگی های فنی و زمان اجرا و مدیریت پروژه از حیث یکپارچگی زمان، هزینه و کیفیت و... از دیگر معیارهای ارزیابی در این کنفرانس بین المللی بوده است.
 
نوریان از پل طبیعت به عنوان نماد جدید شهر تهران یاد کرد و گفت: طراحی این پل 2 هزار تنی فولادی حاصل توانایی و استعداد و جوانان ایرانی است. که خوشبختانه با بهره برداری آن حیات مدنی و گردشگری شهری در منطقه و زیر عباس آباد متحول شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار