کد خبر: 700395
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
احمد توکلی:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قوه قضائیه به پرونده‌های بزرگ مهدی هاشمی و سعید مرتضوی با روحیه مستقل و منصفانه رسیدگی کند.
جوان آنلاين: احمد توکلی نماینده  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان رسانه‌ای و سیاسی پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن تشکر از برپایی این نشست، گفت: بنده از سال 64 روزنامه‌نگار بودم و همیشه به این شغل خود افتخار می‌کنم. 

وی افزود: در روزنامه رسالت یک روز مقاله‌ای نوشتم مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون پست و تلگراف به همراه همسر و 4 فرزندش به دعوت MEC یک مسافرت یک‌هفته‌ای به شهرهای سئول و نیویورک رفت. این دعوت و این مسافرت در حالی اتفاق افتاد که MEC برای فروش سوئیچ با ایران در حال مذاکره بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آن فرد مسئول با من تماس گرفت و حرف‌های مرا تهمت دانست، افزود: او به من گفت که یک شخصی در قوه قضائیه نیز به همراه فرزندش به پاکستان رفته و چرا به او اعتراض نمی‌کنید که بنده گفتم شاید آن فرد مریض احوال بوده و به همین خاطر فرزندش را با خود آورده، اما با این حال اگر تو اسنادش را به من نشان بدهی به این مسئله نیز اعتراض می‌کنم. 

توکلی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام قرائتی به من گفت چرا آبروی آن مومن را بردی و نباید در جمع مسائل او را افشا می‌کردی که بنده گفتم او انشاءالله مومن است، اما کسی که به دعوت MEC و در زمان مذاکره این شرکت با ایران به همراه فرزندانش به سئول و نیویورک می‌رود این کار خیانت به اسلام است. آقای قرائتی در ادامه به بنده گفتند که چرا به فلانی که در خانه‌اش استخر ساخته اعتراض و امر به معروف نمی‌کنید که بنده هم گفتم به او هم اعتراض می‌کنم.

وی با بیان اینکه با آقای پرورش به خانه آن بنده خدا رفتیم، تصریح کرد: آنجا دیدم که حوضچه کوچکی وجود دارد که شبیه یک استخر مجلل نیست، اما باز هم به این مسئله اعتراض کردم که صاحبخانه دلیل آورد و گفت که برای مسائل درمانی این حوضچه کوچک را ساخته، اما در انتها پذیرفت که باید این حوضچه را پر کند. 

این نماینده مجلس با تاکید بر این نکته که باید روحیه عدالت‌طلبی بین روزنامه‌نگاران وجود داشته باشد، افزود: این روحیه بین روزنامه‌نگاران حتی اگر قلیل نیز باشد، تاثیرگذار است.

توکلی با تشکر از قوه قضائیه برای رسیدگی به جرم آقای رحیمی معاون اول دولت دهم، گفت: به نظر بنده این اتفاق قابل تقدیر است. می‌شد که بهتر از اینها نیز باش. ما امیدواریم در رابطه با پرونده‌های بزرگ دیگر مثل پرونده آقای مهدی هاشمی و سعید مرتضوی و در رابطه با موضوعات مهم دیگر مثل استات اویل و کرسنت نیز قوه قضائیه به همین شکل و با روحیه مستقل و منصفانه رسیدگی کند، البته قوه قضائیه با دقت و عدالت این مسائل را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند ما متاسفیم که معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران مورد تعقیب قضایی قرار گرفت، اما با این حال از پیگیری قضایی قوه قضائیه برای رسیدگی به این جرم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار