کد خبر: 700382
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوجستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز در عملیاتی موفقیت آمیز از ورود کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح به داخل کشور جلوگیری و آنان را مجبور به فرار به داخل خاک کشور همسایه کردند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوجستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز در عملیاتی موفقیت آمیز از ورود کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح به داخل کشور جلوگیری و آنان را مجبور به فرار به داخل خاک کشور همسایه کردند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: تعدادی از قاچاقچیان و اشرار مسلح در قالب یک کاروان عصر امروز از طریق مرزهای جنوب شرق کشور قصد ورود به داخل مرز ایران را داشتند که با اقدام سریع و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی جکیگور زمین گیر و متواری شدند.

وی بیان کرد: نیروهای هنگ مرزی جکیگور با انجام کار اطلاعاتی از قصد اشرار و قاچاقچیان مسلح برای ورود به داخل کشور مطلع شدند و با اقدام سریع مسیرهای احتمالی ورود این کاروان را تحت کنترل قرار دادند.

وی اظهار داشت: اعضای این کاروان هنگام ورود به محدوده مرز با مرزبانان کشور درگیر شدند که در این درگیری به سبب آتش سنگین و مقتدرانه مرزبانان تعدادی از اشرار و قاچاقچیان کشته و زخمی شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: پس از پاکسازی کامل منطقه درگیری تلفات کاروان قاچاقچیان و اشرار مسلح اعلام خواهد شد.

سردار حبیبی بیان کرد: در این درگیری سه نفر از مرزبانان به صورت سطحی زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای مرزبانی با اقتدار کامل از کیان میهن اسلامی حفاظت و با هر گونه تحرک ضد امنیتی و تجاوز به خاک کشور مقتدرانه برخورد می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار