کد خبر: 700210
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
یکی از زنان مورد اعتماد رهبر کره شمالی، کیف کریستین دیور دارد و لباس‌های غربی را ترجیح می‌دهد. دیگری، همواره یک نوت‌بوک به همراه دارد و یونیفورم‌های تیره به تن می‌کند. این‌ها دو تن از زنان قدرتمند کره شمالی هستند.

خبرگزاری ایسنا: یکی از زنان مورد اعتماد رهبر کره شمالی، کیف کریستین دیور دارد و لباس‌های غربی را ترجیح می‌دهد. دیگری، همواره یک نوت‌بوک به همراه دارد و یونیفورم‌های تیره به تن می‌کند. این‌ها دو تن از زنان قدرتمند کره شمالی هستند.
 
به گزارش بلومبرگ، در حالی که همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به نام "ری سول جو" و خواهر کوچکتر اون به نام "کیم یو جونگ" در حال حاضر متحدان یکی از رهبران محافظه‌کار جهان هستند، نفوذ تداخلی آنها موجب شده تا این دو زن به رقبای بالقوه در نظامی تبدیل شوند که در آن روابط خانوادگی به اندازه کافی برای محافظت در برابر خشم کیم جونگ اون کافی نیست و آنها نیز از تسویه حساب در امان نمی‌مانند.
 
این زنان پیونگ‌یانگ به مردم جهان درباره یک نظام غیرشفاف بینش می‌دهند و در همین حال تلاش می‌کنند تا برای مردم غذا فراهم کنند و 2 / 1 میلیون مرد را در ارتش نگه دارند و همسایگان را به نابودی با سلاح هسته‌ای تهدید کنند. ری سول جو در میان همسران نخبگان سیاسی کره شمالی از نفوذ بالایی برخوردار است و کیم یو جونگ هم‌اکنون موقعیتی ارشد در حزب حاکم کارگر بر عهده دارد و به عنوان مشاور به برادرش خدمت می‌کند.
 
"کانگ میونگ دو" از بستگان "کانگ سونگ سان" نخست‌وزیر سابق کره شمالی در گفتگوی تلویزیونی گفت: ناآرامی در رابطه‌ای مثل این اجتناب‌ناپذیر است. همسر رهبر کره شمالی دوست ندارد که شوهرش بیش از حد نزدیک خواهرش شود. همچنین خواهر وی نیز دوست ندارد که برادرش بیش از حد به همسرش نزدیک شود.
 
به گفته وی که هم‌اکنون در دانشگاه کیونگ‌مین در نزدیکی سئول تدریس می‌کند، خواهر رهبر کره شمالی تلاش می‌کند تا ری سول جو را به عنوان بانوی اول از دور خارج کند. در همین حال همسرش نیز می‌خواهد که نقشی فراتر از نقش کنونی در قدرت سیاسی داشته باشد.
 
کیم یو جونگ پذیرفته است که در سایه برادرش باقی بماند و بدین ترتیب در انظار عمومی ظاهر نشود، در حالی که ری سول جو دست در دست همسرش در ملاءعام ظاهر می‌شود. در تصویری که در 21 ژانویه منتشر شد، کیم یو سونگ که به همراه رهبر جوان کره‌شمالی به یک کارخانه تولید کفش رفته است پشت وی ایستاده است.
 
مایکل مادن، دبیر وبلاگ "نظارت بر رهبر کره‌شمالی" می‌گوید: هنوز کیم یو جونگ کنترل زیادی بر اطرافیان برادرش دارد و مراقب است که دیگران چه می‌گویند و با برادرش چگونه رفتار می‌کنند. به نوعی می‌توان گفت که او نقش دروازه‌بان و مامور راهنمایی و رانندگی را برای برادرش دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار