کد خبر: 700175
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
در مصاحبه رويش نيوز با عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي روشن شد؛
به گزارش رویش نیوز روز گذشته یکی از سایت های خبری نزدیک به دولت مدعی شد که در آخرين جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی - اول بهمن ماه - دکتر روحانی پس از صحبت های یکی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی که پیرامون پیاده روی وزیر امور خارجه ايران با جان کری،به نقد این حرکت پرداخنه بود به شدت بر افروخته شده است.

بر اساس ادعاي اين سايت خبري رئيس جمهور پس از عوامانه دانستن صحبت هاي عضو شوراي انقلاب فرهنگي و بالا گرفتن بحث جلسه را به حالت قهر ترک کرده است.

 اما امروز در مصاحبه ای که رویش نیوز با حجت الاسلام سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي انجام داده است حقيقت موضوع بیان شد.

حجت الاسلام سالک در اين رابطه گفت: اساسا جلسات شوراي انقلاب فرهنگي با نطق پيش از دستور اعضا شروع مي شود و مباحث مطرح شده در جلسه اخیر شورا آرام تر از آن چیزی است که برخي رسانه ها به آن اشاره کرده اند.

رئيس كمسيون فرهنگي مجلس اضافه كرد: در نطق های پیش از دستور، یکی از اعضاي شورا پيرامون اهانت مجله فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اكرم اسلام (صلي ا... عليه و آله) اشاره كرد و اين كار را محكوم و از دولت حساسيت بيشتري نسبت به اين موضوع را مطالبه نمود و در ادامه نسبت به قدم زدن آقای ظریف با جان كري تذکری داد که رییس جمهور هم پاسخ داد و پیرامون این موضوع، بحث هایی صورت گرفت و اصلا مشاجره و قهری در کار نبود و آقاي روحاني هم جلسه را ترك نكرد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به خبرنگار رويش نيوز گفت: در حين جلسه مباحث مختلفي از جمله موضوع دانشگاه ها هم مطرح شد كه آنجا هم مباحثي صورت گرفت كه باز هم نمي توان لفظ مشاجره و قهر كردن را براي آن ها به كار برد.

 

حجة الاسلام سالك از بردن نام فردی که در نطق پيش از دستور، نسبت به پیاده روی وزرای امور خارجه ايران و آمريكا تذكر داده بود، امتناع کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار